• Kariiiin

    Nidblödning?

    Hej! Jag äter primolut nor och har gjort det i 10

    Dagar i 3 månader. Jag ska denna månad äta fram tills onsdag. Jag ska äta dessa i 3 månader och sen ska min kropp förhoppningsvis gå tillbaka till det vanliga.

    Jag hade ägglossning för 7 dagar sedan ungefär och igår fick jag rosa/bruna flyttningar med en liten blodstrimma i. Har aldrig tidigare fått detta och undrar om detta kan vara en nidblödning? Vad tror ni? Jag har mild mensvärk och huggande känsla ibland på vänster sida!

    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Nidblödning?
  • Lilant

    Nidblödningar brukar inte vara bruna då det är färsktblod, att ha mensvärk och hugg är ett gott tecken på graviditet så du skulle kunna börja testa dig om du vill :) men ta då stickor och inte massa clearblue och sån skit de blir bara förvirrande med spökstreck, jag rekommenderar gravidkollens stickor dom har aldrig visat fel

  • Kariiiin

    Hej! De var nog mer som ljusrosa i färgen! Men absolut inte klarröd! Men har aldrig haft liknande!

    Tänker att jag testar mig om några dagar då jag har kort lutealfas! Ska ha mens på fredag! Men har du varit med om nidblödning innan?

  • Lilant
    Kariiiin skrev 2021-03-15 09:48:28 följande:

    Hej! De var nog mer som ljusrosa i färgen! Men absolut inte klarröd! Men har aldrig haft liknande!

    Tänker att jag testar mig om några dagar då jag har kort lutealfas! Ska ha mens på fredag! Men har du varit med om nidblödning innan?


    Ja 3 av mina 5 graviditeter, första två liten prick på pappret bara och den som blev barn en liten större prick senaste två mf och nu i vecka 11 så har jag inte haft nid
  • Lilant
    Kariiiin skrev 2021-03-15 10:49:20 följande:

    Förlåt för känslig bild, men vad tror du?


    Skulle mycket väll kunna vara en nidblödning :)
  • Kariiiin
    Evi82 skrev 2021-03-15 19:32:16 följande:

    Plussade 6 dagar efter nidblödning och det var då bim-6.


    Okej! Spännande! Såg din nidblödning ut liknande som min? Eller vad tror du det är?
  • Evi82
    Kariiiin skrev 2021-03-15 21:21:44 följande:

    Okej! Spännande! Såg din nidblödning ut liknande som min? Eller vad tror du det är?


    Jag hade som första mens dag typ. I en hel dag sen slutade jag blöda. Men det var färskt blod.
Svar på tråden Nidblödning?