• Harrys89

    Osäkerhet?

    Hej!

    Jag har träffat en kille i ca 2 månader nu och jag känner mig väldigt osäker på vart jag har honom. Han ger mig dubbla budskap hela tiden, då han ena stunden ger 100 % till nästa stund då det känns som att han tar ett kliv tillbaka. Vi har pratat en del framtid och så, men aldrig pratat om vart vi står. Vi har samtidigt träffat varandras familjer & vänner. Jag är rädd att för att förstöra det vi har, samtidigt som jag inte nöjer mig med att ha det såhär osäkert länge till då det känns som vi inte vet vart vi har varandra till hundra procent. Jag tror inte att han träffar andra men är osäker, samtidigt känns det som han prioriterar annat framför mig. Bör jag prata med honom eller avvakta? Är rädd för att skrämma bort honom, ifall han skulle tycka att det blir för seriöst om vi ska prata om vart vi står. I mina tidigare relationer har vi aldrig behövt tagit "snacket" eftersom allting har fallit på plats naturligt med tiden och man har blivit ett par, men i det här fallet vet jag inte om jag bara ödslar min tid. Är det på sin plats att prata med honom så vi träffas under samma kompromisser eller ska jag avvakta och ha lite is i magen och se vart det leder?

Svar på tråden Osäkerhet?