• Wed 17 Mar 2021 08:58
    236 visningar
    2 svar
    2
    236

    Ni som har BIM i mars!! Se hit!!

    Jag hade förmodligen en nidblödning 4 dagar efter ÄL. Jag hade till och från ont i magen, mina kollegor tyckte jag var borta i mina tankar och har sovit dåligt pga att jag har varit tvungen att kissa mer än vanligtvis. Jag tog ett test igår ÄL+7 men negativt. Jag har en väldigt kort lutealfas på 10 dagar.

    Tror ni att jag kan vara gravid? Vill verkligen inte få min mens på fredag...

  • Svar på tråden Ni som har BIM i mars!! Se hit!!
  • Wed 17 Mar 2021 13:29
    #1

    Hej!

    Ja det kan du väl mycket väl vara. Så svårt att veta, en del plussar ju inte förrän på bim eller efter. Men vet hur otålig man är!

    Är lite i samma sits som du. Har en oregelbunden cykel men vet att jag hade ÄL för 8 dagar sen, minus imorse men på tok för tidigt säkert. Otålig som man är. Har BIM på tisdag. Tycker jag känner av molvärk till och från...huvudvärk. Men kan ju bero på annat också. Har inbillat mig förut så försöker att inte hoppas för mycket men är SÅ svårt när man inget hellre önskar.

    När ska du testa dig nästa gång? 

  • Wed 17 Mar 2021 17:29
    #2
    liten2021 skrev 2021-03-17 13:29:38 följande:

    Hej!

    Ja det kan du väl mycket väl vara. Så svårt att veta, en del plussar ju inte förrän på bim eller efter. Men vet hur otålig man är!

    Är lite i samma sits som du. Har en oregelbunden cykel men vet att jag hade ÄL för 8 dagar sen, minus imorse men på tok för tidigt säkert. Otålig som man är. Har BIM på tisdag. Tycker jag känner av molvärk till och från...huvudvärk. Men kan ju bero på annat också. Har inbillat mig förut så försöker att inte hoppas för mycket men är SÅ svårt när man inget hellre önskar.

    När ska du testa dig nästa gång? 


    Åh spännande!! Tänker att jag ska se om mensen dyker upp på fredag... jag äter just nu primolut nor och tog sista tabletten igår så jag vet att om mensen kommer så kommer den komma på fredag runt lunch! Vill så gärna va gravid nu men känns konstigt att ens tänka tanken för vill inte bli besviken! När ska du testa dig? Vilka test har du?
Svar på tråden Ni som har BIM i mars!! Se hit!!