• Anonym (nyfiken gul)

    Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?

    Vi män är ju som bekant spermafixerade. Vad tycker ni kvinnor? Motivera gärna ert svar i denna otroligt viktiga, ja närapå livsavgörande fråga.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-19 18:25
    Förtydligande: tänkte främst på sperma när man har samlag, inte hur det är att ta den i munnen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?
  • Anonym (hm)

    Det är inte äckligt för att det är kladdigt utan för att det kan göra mig gravid. Det är sjukt äckligt. 

  • Anonym (Caroline1972)

    Ju mer desto bättre. Tar gärna i munnen och sväljer tillsammans med kallt mineralvatten.

  • Anonym (pppp)

    Vill inte svälja. Jag kan göra det om det råkar bli så men spottar hellre ut det. Kladdigt och liksom klistrigt. 

    Valde alternativet äckligt. 

  • Anonym (A)
    Anonym (?) skrev 2021-03-19 16:17:51 följande:

    Detta beror nog på sammanhanget.


    Det är väl ganska uppenbart? Knappast till eftermiddagsfikat i alla fall
  • Anonym (?)
    Anonym (A) skrev 2021-03-19 17:35:58 följande:
    Det är väl ganska uppenbart? Knappast till eftermiddagsfikat i alla fall
    Tungan ute Nej, det är inte uppenbart för mig vad trådstartared menar - menar han generellt? Då bryr jag mig inte om sperma. Menar han när man sugar av en kille? Då tycker jag det är äckligt, för jag gillar inte varken konsistensen eller smaken. Menar han när man har samlag? Jag tycker jag det "hör till" och tycker om när han kommer.
  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (?) skrev 2021-03-19 17:52:14 följande:
    Tungan ute Nej, det är inte uppenbart för mig vad trådstartared menar - menar han generellt? Då bryr jag mig inte om sperma. Menar han när man sugar av en kille? Då tycker jag det är äckligt, för jag gillar inte varken konsistensen eller smaken. Menar han när man har samlag? Jag tycker jag det "hör till" och tycker om när han kommer.
    Jag tänkte mest på hur det känns att få det i sig. En del kvinnor verkar tycka det är jobbigt, men undrar om det är ovanligt eller normalt att uppleva det så? Min egen erfarenhet lutar mest åt att många gillar oskyddat sex men är inte så förtjusta i att det blir kladdigt efteråt.
  • Anonym (Gift och har barn.)

    Nej tack, äckligt i alla avseenden förutom som ett kvitto på makens njutning.

    Smakar inget speciellt men inte gott som godis eller så att jag uppskattar smaken.

    Kletigt och jobbigt att tvätta av. Äckligt dagen efter sex... rinner ut, klistrigt och unket. Har verkligen ingen positiv egenskap eller inverkan! Hade gärna sluppit det helt!!

    Aldrig gillat.

  • Anonym (hm)
    Anonym (Gift och har barn.) skrev 2021-03-19 19:18:15 följande:

    Nej tack, äckligt i alla avseenden förutom som ett kvitto på makens njutning.

    Smakar inget speciellt men inte gott som godis eller så att jag uppskattar smaken.

    Kletigt och jobbigt att tvätta av. Äckligt dagen efter sex... rinner ut, klistrigt och unket. Har verkligen ingen positiv egenskap eller inverkan! Hade gärna sluppit det helt!!

    Aldrig gillat.


    Jag fattar inte hur man kan låta en man komma i fittan. Så vidrigt, då sväljer jag hellre. 
  • Anonym (nyfiken gul)
    Anonym (hm) skrev 2021-03-19 19:20:50 följande:
    Jag fattar inte hur man kan låta en man komma i fittan. Så vidrigt, då sväljer jag hellre. 
    Upplever du att mensblod är lika äckligt? kroppsvätskor som kroppsvätskor. Sedan är det ju förstås oundvikligt om man vill göra barn...
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om sperma egentligen?