• Greger1244

Könshår kvar eller inte

Vad säger ni tjejer om en ej rakad kuk?

Skulle ni ge personen avsugning eller ha sex med personen ändå?

Eller skulle ni bara detta går inte förrän du rakar dig?

Vad säger ni killar om en hårig fitta något ni gillar eller inte?

Vad skulle ni killar göra ifall ni ska ha sex med en brud och hon inte har rakat sig?

Skulle ni ha sex med henne ändå eller vad skulle ni göra?

Själv är jag väldigt noga med att raka mig för att jag anser att det är ohygeniskt med massa hår där nere.

• Svar på tråden Könshår kvar eller inte
  • Guldnovan

Jag skulle inte nobba en orakad kuk. Det är upp till honom. Jag har större problem med skägg och mustasch. Där får jag heller inte välja....

• krille62

Jag gillar rakat både för utseendet och känslan men det är ju inget jag skulle rata någon för.

• Anonym (eee)

Jag har aldrig stött på en rakad, ärligt talat. Kanske beror på att jag är lite äldre, de män jag har dejtat har alla haft hår. 
    Personligen tycker jag att helt rakat, både på män och kvinnor, gör att man ser ut som ett barn - osmakligt liksom.
    Jag förstår inte varför folk vill raka bort allt, ok om man vill frisera lite. Men varför välja att se ut som ett barn? 

• Anonym (Bill)

Helrakat på kvinnor (männen skiter jag i eftersom jag inte ligger med dem) ser enligt min mening enbart fånigt ut.

Självklart ska där finnas en fittbuske.

Sen är det klart att om kvinnan är väldigt hårig, kan en viss ansning vara på sin plats. Bikikinilinje o.d. De flesta kvinnor är emellertid inte överdrivet håriga.

Själv har jag aldrig rakat bort könshåret. Varför skulle jag? Däremot har jag klippt ner det med sax, runt kukroten, och detta av praktiska skäl: Om könshåret är för långt kan det ibland kila in sig innanför förhuden när kuken befinner sig innanför kalsongerna, och det är obehagligt/gör ont.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Taurus)
    hemligbc skrev 2021-03-20 19:01:28 följande:

Ja inte är rakat vackert.

Tappar all lust omgående när jag ser 

en rakad kvinna.

Nog det mest avtändande jag vet.

Har du sett en rakad kvinna IRL? Alltså inte på film? En livs levande rakad, naken kvinna framför dig?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Taurus)
    hemligbc skrev 2021-03-20 19:18:43 följande:

Ja tyvärr, många gånger

och det blir mer o mer avtändande.

Så du stoppade undan kuken och gick?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Könshår kvar eller inte