Forum Läkemedel - Svårt att få barn
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Mens innan avslutad provera-kur?

    Lör 20 mar 06:30 Läst 0 gånger Totalt 2 svar
    Lör 20 mar 06:30

    Hej!

    Jag äter just nu provera för att framkalla blödning och sen ska jag börja med letrozol som jag ska börja ta på dag 3. Nu har jag dock fått blödning innan provera-kuren är slut, är det någon som varit med om samma sak? Ska man sluta med dem och räkna detta som dag 1 eller ska man äta klart?

    Sånt här händer givetvis på lördagar när mottagningen är stängd, suck.

  • Lör 20 mar 06:55 #1

    Kan inte riktigt uttala mig då jag inte vet. Men har fått provera pga mellan lösningar. Fick en liten blödning när det var kanske 1 eller 2 tabletter kvar. Fortsatte ta kuren och blöder ingenting. Avslutade kuren för typ 5 dagar och har inte fått mens än. Så jag vet faktiskt inte vad som är rätt och fel.

  • Lör 20 mar 08:21 #2

    Jag fick det en gång och då skulle jag äta klart kuren (hade bara ett par tabletter kvar). Kommer till och med ihåg att de sa att jag eventuellt skulle äta Provera och Letrozole samtidigt. Men kolla med kliniken på måndag!

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll