• eeebba

    Min relation

    Hej, 

    Jag och min sambo har varit ihop i 5 år. Han vill ha barn och jag vill inte starta om då jag har en 17 åring pojke. 
    Sambon är 45 och jag 42 år. 

    Relationen är ok men inget mer än det... 

    Vi har sex max 3 ggr per år då han är så himla trött efter jobbet. Han dricker varje dag och somnar på soffan. 

    Jag har ganska bra lön och egen lägenhet som jag hyr ut... en fin bostadsrätt.. 

    Varför kan jag inte bara skita i den här jävla relationen?? det är inte så att jag är super kär direkt.. usch.. 

    Han har världens temperament och skriker som en rabiat tonåring när han inte får som han vill... sambon alltså. jag ger mig jämt då jag inte orkar skrika högre än honom. 

    Det är inte så lätt att bara göra slut känner jag... hur klipper jag ? 

    Det där med barn är ingenting jag göra igen. börja om från början?? nej tack. 

    Hjälp mig med råd... 

  • Svar på tråden Min relation
  • Anonym (Anonym)

    Jag sitter här som 50 åring och hatar min egen Mamma för hennes vel farm och tillbaka. hon gick ifrån men tog tillbaka honom. jag kan förlåta det som var förut. Alla timmar som han utsatt oss för under tio års tid. jag ahdde kommit över det... men så tar fanskapet till morsa och går tillbaka.. Det river upp alla sår på nytt ochghon ska bara dra åt helvite.


    jag sa ganska precis upp kontakten, för jag orkar inte med att höra på det som hon håller på med fortfarande.


    Du ska nog tänka så att du gör inte det du gör för DIN SKULL !!! dU Ska göra det som är bästa för dina ungar och det är ditt förbannade ansvar. Eller så blir det som men min mamma att hon får sitta där på ålderns höst helt själv.


     


    jag fattar att hon inte mår bra men jag måste tänka på mig själv nu och gå vidare. Skulle gjort detta för 20 år sen.

Svar på tråden Min relation