• Anonym (Är jag bi?)

    Är jag bi?

    Hej!

    Jag hade en sexuell upplevelse med en man för många år sen, eller ja, många sexuella upplevelser faktiskt. Vi hade sex så ofta vi kunde. Dock inget analsex.

    Sen dess har jag bara legat med kvinnor, men jag tänker ofta tillbaka på den här killen som jag hade sex med och jag tyckte om det. Jag skulle gärna vilja prova det igen, men jag är inte attraherad av killar så som jag är av tjejer, men jag saknar ändå att ha sex med en man.

    Är jag bi, eller är det bara en fantasi jag har? Jag var inte kär i den här killen och har aldrig varit kär i någon kille eller haft en pojkvän.

    Det är många frågor och jag känner mig lite förvirrad!

  • Svar på tråden Är jag bi?
  • Anonym (Stina)

    Du är som alla andra en människa där den sexuella energin tar sig olika former i önskningar, fantasier och i det man lever ut. Personligen är jag motståndare till att man måste sätta etiketter på allt och facka in folk i förutbestämda boxar.

    Måste vi nödvändigtvis sätta en etikett så blir det bisexuell. Jag är lite på samma sätt blir bara förälskad i andra kvinnor men kan känna en stark sexuell dragning till män.

    Mitt råd är att slappna av och låta den sexuella energin flöda och låt den föra dig dit den vill föra dig.

    Kärlek och sexuell attraktion är två helt skilda saker och många skulle nog må bra av att bli bättre på att skilja på sex och kärlek.

  • Anonym (va)

    Vad spelar det för roll? Måste du ha en etikett på din sexualitet?

  • Anonym (Bs man)

    Ja, jag skulle säga du är bi, men so what? Alla är på ett spektrum mellan helt hetero och helt homo. Problemet är att det ska vara något slags stigma över att vara bi, när det är helt naturligt. Själv är jag kanske 40% homo och 60% hetero och trivs med det.

  • Anonym (Är jag bi?)

    Jag finner inte män attraktiva, även om jag kan tycka att någon ser hyfsat bra ut, men det är något med en manslem som lockar mig.

  • Anonym (Böge)

    Kommer an på vem du frågar. En kvinnlig bekant sa att jag är bög, när jag berättade att jag haft sex med killar.
    Hon har flera väninnor som haft sex med tjejer. Dom är bisexuella.

  • Anonym (Bs man)
    Anonym (Böge) skrev 2021-03-23 11:35:47 följande:

    Kommer an på vem du frågar. En kvinnlig bekant sa att jag är bög, när jag berättade att jag haft sex med killar.
    Hon har flera väninnor som haft sex med tjejer. Dom är bisexuella.


    Ja, det är ju en stor del av problemet - det är helt OK och accepterat att vara bisexuell eller binyfiken som tjej, men som kille är man bög så fort man bara antyder att man funderat över hur det skulle vara att ha sex med en man. Tragiskt.
  • Anonym (Böge)

    Hittade tyvärr inte original-videon (hade föredragit att ha sluppit killens kommentarer), men kolla vid 2:30 min. Två av de snyggaste tjejerna tycker det är ok att han är bisexuell Skrattande


  • Freddie K

    Jag ser mig själv som hetero, men visst har jag prövat på killsex och jag tyckte väl om det och skulle kunna tänka mig göra om det med rätt kille. Det händer att jag fantiserar om det ibland.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Guldnovan

    Om ett namn behövs kan jag kalla mig binyfiken. Jag är hetero men har i en trea haft sex med en tjej. Det gör jag gärna om. I en annan tråd fick jag av andra kvinnor kraftfullt höra att jag är lesbisk eller fullt ut bisexuell. Det fanns lixom inget annat. Flera svarade typ "de var så trötta på tjejer som inte törs stå för att de är homosexuella "

    Många, många straighta män vill prova att suga kuk. En del kan tänka sig att kyssa en man i den situationen, andra absolut inte. Jag ville uppleva att slicka fitta eftersom jag har en egen men oxå känna om en kvinna gör det annorlunda än män. Långt svar på din fråga men enligt mig är du straight precis som jag. I vissa situationer kan jag säga binyfiken eftersom jag inte är rädd för ett kvinnligt kön.

  • Anonym (Är jag bi?)

    Mitt bästa minne av att ha sex med honom är att han var så snäll och lät mig ta det i min egna takt och att få suga kuk såklart. Det var också första gången jag hade sex med någon överhuvudettaget.

  • Guldnovan
    Anonym (Är jag bi?) skrev 2021-03-23 14:13:42 följande:

    Mitt bästa minne av att ha sex med honom är att han var så snäll och lät mig ta det i min egna takt och att få suga kuk såklart. Det var också första gången jag hade sex med någon överhuvudettaget.


    Allvarligt skämtat nu... Om alla män som hade sex med en man första ggn skulle det inte finnas så mycket män över till oss kvinnor..

    Du är inte bi.
  • Freddie K
    Anonym (Är jag bi?) skrev 2021-03-23 14:13:42 följande:

    Mitt bästa minne av att ha sex med honom är att han var så snäll och lät mig ta det i min egna takt och att få suga kuk såklart. Det var också första gången jag hade sex med någon överhuvudettaget.


    Så, även om du vore bi så är det inget fel i det, men de flesta av oss har nog experimenterat med samma kön.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Är jag bi?)

    Jag hör vad ni säger. Då kanske jag kan sluta fundera på det då?

Svar på tråden Är jag bi?