• Anonym (Rallaren)

    Öppet förhållande, bisexuell fru.

    Hejsan jag och min flickvän har varit tillsammans fyra år, vi har haft helt okej sexliv, hon är bisexuell och har en stark dragningskraft till kvinnor, vilket jag är okej med och låtit henne leva ut sina tjejsex fantasier med andra, vilket hon sällan gjort, vi har haft trekant några gånger vilket jag varit okej med, tills för ca 1,5år sedan när hon var otrogen och gick bakom min rygg med sin exman som hon har ett barn tidigare med, sen dess har jag jag haft ett stort problem med svartsjuka, vi var på en fest i somras och där stötte vi på en tjej som min flickvän ville ligga med hon satt i hennes knä och dom hånglade och tog på varandra, förövrigt så var denna tjej tillsammans med en psykopat som sa att om dom skulle ha ha tjej sex ville han hångla med min sambo, vilket hon vet att jag inte är okej, men hon frågade när vi alla var tillsammans och jag vågade inte säga nej och när hon tittade mig i ögonen och frågade ytterligare en gång om det var okej sa ja JA, men hon kunde se att jag var extremt obekväm med det, vilket hon erkänn i efterhand, vi hade haft bråkigt ett tag och jag hade inte varit det bästa stödet till henne när hon mådde dåligt så hon medgav för en vecka sen att hon gjorde det med flit för att skada mig vilket jag kände, efter allt så började jag och killen slåss, mycket fylla inblandat tyvärr och alla tog killens parti även min flickvän gjorde det och sket fullständigt i mig, nu för en vecka sen har det kommit fram att hon fick känslor för denna tjej och var kär i henne och inte kände så starkt för mig, men att hon avslutade det och inte gjort något bakom min rygg, vilket jag blev väldigt ledsen över, även om jag förtjänar det tack vare att jag varit ett dåligt stöd mot min flickvän, men samtidigt misstänkte jag detta men konfronterade henne inte där och då i somras eftersom jag inte hade belägg för min "magkänsla".. Nu är det bra mellan oss men jag har märkt en sak jag vill inte längre träffa andra kvinnor för sex vilket är en stor grej för henne (typ det enda hon blir kåt av) och jag mår dåligt av att ligga runt med andra tjejer önskar att bara hon och jag låg vilket jag sagt och hon är okej med det, men samtidigt så ligger vi aldrig hemma längre eftersom hon sällan är kåt, men om jag träffar en annan tjej och knullar henne så kan vi knulla varje dag hemma och hon är super kåt hela tiden men nu när jag avslutat med denna kk så är hon inte kåt längre märker jag, jag känner mig tvingad att ha sex med andra tjejer för att få ha sex hemma även om hon säger att hon inte känner så, är det det hon visar, detta äter upp mig, jag tycker hon borde förstå att jag inte mår bra av detta, hon tjatar om att jag ska gå med i olika kk communityn och tinder för att ragga andra, vilket jag motvilligt går med på ä, jag säger såklart JA eftersom jag annars aldrig får känna att det är mig hon tänder på, som sagt jag har sagt att jag inte vet om jag vill detta längre men hon pushar mig dit ändå, tillslut säger jag att jag vill detta och tänder på det, vilket jag inte känner att jag gör längre, jag är för tillfället i en depression och äter medicin, vet inte vad jag ska göra, detta äter upp mig, finns det någon där ute som varit i en liknande sits? Jag behöver hjälp..

    Ber om ursäkt för dåligt skriven text, har dyslexi och min telefon strular så kan uppfattas som rörigt, men hoppas ni förstår helheten.

  • Svar på tråden Öppet förhållande, bisexuell fru.
  • MrMister82

    Hon tänder inte på dig längre för hon gjort dig till sin dörrmatta. Hon kunnat tjata sig till ett ja för många gånger och du har gjort våld på dig själv för att vara till lags. Till sist tycker dom bara man är patetisk och dom börjar förakta en. Då vill dom såra en för att provocera fram en reaktion och testa gränsen vad dom kommer undan med. Vad är mest attraktivt att ha sex med? Nån med självförtroende som står upp för sig själv eller nån som är helt nedbruten? Börja stå upp för dig själv och säg nej så kanske det finns en liten chans än det ordnar sig.

  • Anonym (jag)
    MrMister82 skrev 2021-03-24 02:35:20 följande:

    Hon tänder inte på dig längre för hon gjort dig till sin dörrmatta. Hon kunnat tjata sig till ett ja för många gånger och du har gjort våld på dig själv för att vara till lags. Till sist tycker dom bara man är patetisk och dom börjar förakta en. Då vill dom såra en för att provocera fram en reaktion och testa gränsen vad dom kommer undan med. Vad är mest attraktivt att ha sex med? Nån med självförtroende som står upp för sig själv eller nån som är helt nedbruten? Börja stå upp för dig själv och säg nej så kanske det finns en liten chans än det ordnar sig.


    Jag skulle snarare vilja säga stå upp för dig själv, dumpa kärringen och skaffa dig en vettig kvinna istället. Vem fan liv leva med någon som gillar att bryta ner sin partner och konstant testa gränser?
Svar på tråden Öppet förhållande, bisexuell fru.