• Anonym (Six)

    Min klocka för 8 miljoner kronor

    Min patek Philippe geneve klocka som är mekanisk laddas när jag går, men eftersom att jag inte går med den ofta så hinner den inte laddas

    Jag gick med den igår i 1 timma och den laddades tillräckligt för att kunna fungera i 30 minuter efter jag tog av mig den. Sen tog jag på mig den i 6 timmar och gick och den laddades i 6 timmar att fungera utan att ha på mig den.

    Hur länge kommer den att fungera om jag går med den i en hel dag för att den ska kunna laddas helt?

    Är det 48 timmar som gäller på dem

  • Svar på tråden Min klocka för 8 miljoner kronor
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Six) skrev 2021-03-24 10:57:37 följande:

    Min patek Philippe geneve klocka som är mekanisk laddas när jag går, men eftersom att jag inte går med den ofta så hinner den inte laddas

    Jag gick med den igår i 1 timma och den laddades tillräckligt för att kunna fungera i 30 minuter efter jag tog av mig den. Sen tog jag på mig den i 6 timmar och gick och den laddades i 6 timmar att fungera utan att ha på mig den.

    Hur länge kommer den att fungera om jag går med den i en hel dag för att den ska kunna laddas helt?

    Är det 48 timmar som gäller på dem


    Ville du bara skryta om att du har en dyr klocka som du dessutom inte verkar veta hur den fungerar? 
  • Anonym (Six)
    Anonym (Va?) skrev 2021-03-24 11:59:49 följande:

    Ville du bara skryta om att du har en dyr klocka som du dessutom inte verkar veta hur den fungerar? 


    Men du varken har en eller vet hur den fungerar. Är du i position att komma och vara kritisk eller?
  • sextiotalist
    Anonym (Six) skrev 2021-03-24 10:57:37 följande:

    Min patek Philippe geneve klocka som är mekanisk laddas när jag går, men eftersom att jag inte går med den ofta så hinner den inte laddas

    Jag gick med den igår i 1 timma och den laddades tillräckligt för att kunna fungera i 30 minuter efter jag tog av mig den. Sen tog jag på mig den i 6 timmar och gick och den laddades i 6 timmar att fungera utan att ha på mig den.

    Hur länge kommer den att fungera om jag går med den i en hel dag för att den ska kunna laddas helt?

    Är det 48 timmar som gäller på dem


    Du får skicka den med privatflyg tillbaka till tillverkaren med dina klagomål
  • Pentra

    Du sätter naturligtvis klockan i sin mekaniska hållare, som roterar och drar upp klockan när du inte har den på dig. ... Mvh, Pentra

  • Anonym (Pfft)

    Denna person har svarat till allmänt allt och alla kränkande i andra trådar, så med andra ord ett omoget bittert troll.

  • Anonym (Ojojoj)

    Inse att klockan bara kostade 17 kr på Wish.

  • Anonym (eee)
    Anonym (Va?) skrev 2021-03-24 11:59:49 följande:
    Ville du bara skryta om att du har en dyr klocka som du dessutom inte verkar veta hur den fungerar? 
    Men han hittar bara på, förstår du väl? 

    Den här personen skriver så mycket konstigt som tas bort här på forumet.
  • Anonym (F)

    Om inte modereringen blir bättre kommer utförsbacken det här forumet är i bli ännu brantare.

Svar på tråden Min klocka för 8 miljoner kronor