• Anonym (Forskaren)

    Varför är det sån skillnad på killars snoppar

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så och hur kommer det sig att det är så stot variation jag har stött på tom dubbla storleken mot medlet. Det går ju inte att göra nåt med en sådan hur mycket man än vill o försöker (obs jag är varken trång eller oerfaren men klarar inte och tydligen för den killen ingen innan mig heller). Är det missbildning eller finns det någon biologisk evolutionär poäng med det. Man ser ju inga män som är typ 3 o 60 långa om man säger att medel är 1 o 80 o det lär ju inte finnas heller. Varför finns det då killar med kukar runt 30 cm?

  • Svar på tråden Varför är det sån skillnad på killars snoppar
  • Anonym (Naturare)

    Som med så mycket annat vad gäller biologi: för att det går. Alla anlag som inte utgör ett hinder för fortplantning kan leva vidare, hur opraktiska, fula eller meningslösa de än är.

  • Tecum

    Av samma skäl som olika kvinnor har olika stora bröst - naturen gillar mångfald och variation.

  • Sven19
    Anonym (Forskaren) skrev 2021-03-24 20:57:21 följande:

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så och hur kommer det sig att det är så stot variation jag har stött på tom dubbla storleken mot medlet. Det går ju inte att göra nåt med en sådan hur mycket man än vill o försöker (obs jag är varken trång eller oerfaren men klarar inte och tydligen för den killen ingen innan mig heller). Är det missbildning eller finns det någon biologisk evolutionär poäng med det. Man ser ju inga män som är typ 3 o 60 långa om man säger att medel är 1 o 80 o det lär ju inte finnas heller. Varför finns det då killar med kukar runt 30 cm?


    Har varit med tjejer som är helt platta, alltså bara bröstvårtor och även tjejer som haft enorma meloner. Finns det någon poäng med det?
  • Anonym (Snoppmänniskor)

    Människor med snopp ser olika ut enligt min erfarenhet.

  • Anonym (Naturare)
    Tecum skrev 2021-03-24 21:13:38 följande:

    Av samma skäl som olika kvinnor har olika stora bröst - naturen gillar mångfald och variation.


    Nja. Evolutionen släpper fram det som funkar. Kan brösten mätta bebisar? Ja, då passerar de oavsett storlek. Kan snoppen flytta sädescellerna in i en vagina? Ja, då får den genen också hänga med.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Naturare) skrev 2021-03-24 21:26:03 följande:
    Nja. Evolutionen släpper fram det som funkar. Kan brösten mätta bebisar? Ja, då passerar de oavsett storlek. Kan snoppen flytta sädescellerna in i en vagina? Ja, då får den genen också hänga med.
    Och av just det skälet är det ju väldigt ovanligt med 30cm... En man med så stor kan bara ha sex med kvinnor som klarar det och kommer alltså inte sprida sina gener lika mkt. En man med medelkuk funkar med de flesta kvinnor och får större avkomma. Precis så funkar evolutionen. Kan hålla med om att just kuken verkligen har storleksspridning jämfört med andra variationer, tex längd eller handstorlek....
  • ToniErdmann
    Anonym (Forskaren) skrev 2021-03-24 20:57:21 följande:

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så och hur kommer det sig att det är så stot variation jag har stött på tom dubbla storleken mot medlet. Det går ju inte att göra nåt med en sådan hur mycket man än vill o försöker (obs jag är varken trång eller oerfaren men klarar inte och tydligen för den killen ingen innan mig heller). Är det missbildning eller finns det någon biologisk evolutionär poäng med det. Man ser ju inga män som är typ 3 o 60 långa om man säger att medel är 1 o 80 o det lär ju inte finnas heller. Varför finns det då killar med kukar runt 30 cm?


    Har du kommit i kontakt med kukar som varit 0.3 meter?
Svar på tråden Varför är det sån skillnad på killars snoppar