• Anonym (SS)
    Wed 24 Mar 2021 21:53
    613 visningar
    4 svar
    4
    613

    Vad skulle ni göra?

    Hej

    Hoppas att jag ska få några svar känner mig lite förvirrad ikväll efter att jag snokat i min mans fb och såg att han har längre period följ de sidor som en man i en relation ska verkligen inte ha något att göra.

    Känner mig ledsen och kall . Trodde aldrig detta om han efter 5 år nu som sambo. Han hänger mycket på fb drf blev jag misstänksam. Har inte dåligt samvete att jag har gjort det eftersom jag ger så mkt av mig känslomässigt nu har jag kallnat verkligen.

    Han sover nu och jag vet inte hur ska jag bete mig? Så jobbigt

  • Svar på tråden Vad skulle ni göra?
  • Anonym (A)
    Wed 24 Mar 2021 22:01
    #1

    Vad är det för sidor?

    Jag skulle väl konfrontera honom med det och fråga varför. Vad ska man annars göra?

  • Anonym (SS) Trådstartaren
    Wed 24 Mar 2021 22:08
    #2

    Det är en sida att följa sexiga tjejer den andra också att tjejerna dansar homevideo med stora bröst och rumpa väldigt sexigt den tredje är svårt att översätta på Svenska typ " kärlek" . Com

  • Anonym
    Wed 24 Mar 2021 22:16
    #3

    Har ni gemensamma barn?

  • Anonym (jaha)
    Thu 25 Mar 2021 11:34
    #4
    Anonym (SS) skrev 2021-03-24 22:08:36 följande:

    Det är en sida att följa sexiga tjejer den andra också att tjejerna dansar homevideo med stora bröst och rumpa väldigt sexigt den tredje är svårt att översätta på Svenska typ " kärlek" . Com


    Du menar alltså porr?

    Att både kvinnor och män tittar på porr har inget med otrohet att göra och nej du behöver inte vara orolig över det. Det är inte riktigt samma sak som att aktivt söka kontakt med kvinnor för att sextjatta eller knulla.

    Människor slutar inte vara människor när de går in i ett förhållande, de kan fortfarande känna attraktion för andra. Och om du är riktigt ärlig med dig själv så kommer du snart inse att det gäller nog även dig med. Var och en har rätt till sina egna tankar och känslor ÄVEN i ett förhållande. Det är vad man GÖR som räknas.
Svar på tråden Vad skulle ni göra?