Anonym (Fast nej) skrev 2021-03-25 22:38:29 följande:
Det finns mängder av kvinnor som gillar analsex ja. Gillar inte de flesta män analsex? Det är inte min erfarenhet. Eller menar du att vara mottagare? Jag är kvinna, får otroliga orgasmer av analsex - jag är inte direkt unik. Har aldrig i hela mitt liv haft analsex eller annat sex som utbyte för annat. Känner inte en enda kvinna som resonerar så.
Jag tror det finns fler män som njuter av att ta emot analt än kvinnor som njuter av att ta emot analt ja. Att stoppa in den i en kvinnas anal (säkert en mans också men det vet jag inget om) är en fantastisk upplevelse och att komma i en kvinnas anal är himmelskt.
Där tror jag att ""njutningen"" med analsex ligger hos kvinnor, effekten det har på mannen och makten hon får över honom genom sin anal. En ex till mig tog en gång fram glidmedel, lutade sig fram och viskade "Nu skall du få k***** mig i röven". Jag blev alldeles ställd...sedan red hon mig med analen tills jag kom (kanske 2 minuter senare). Jag blev helt skruvad i hjärnan av det. Kände att fyfan vad jag älskar henne, jag vill gifta mig med henne osv osv. fick en väldigt väldigt positiv bild av henne.
Detta trots att hon hade svåra humörsvängningar, var sjukligt svartsjuk och stundtals enormt elak både mot mig och sina vänner. Var ändå helt såld i henne och tyckte hon var den mest fantastiska kvinna jag någonsin mött. Bland annat just för att hon gjorde detta, initierade analsex.
I en annan relation så kom liknande efter vi hade diskuterat något och blivit oense, jag inte gått med på något. Sedan ville hon bli tagen i baken och på något vänster så skulle vi en gång måla hallen apelsingul, jag skulle sälja min märklin-samling (tågbana med tillbehör) och massa saker hon ville att jag skulle göra eller förändra. Så analsex och kopplingen till att jag sedan ändrat mig i en fråga var väldigt tydlig.
Analsex initierad av kvinnan är ett kraftfullt vapen, och jag tror kvinnor som hävdar att de gillar detta gillar effekten det har som ett maktmedel. Därför gillar de det, inte själva upplevelsen av det.