• Anonym (Rumpan)

Ska ta min tjej i röven i helgen. Tips.

Det har gått 3 år sedan sist. Då sa hon de kändes som hon fått en hästkuk i röven. Jag är rätt medel...lite längre å grövre tror ja men ingen porrkuk. Absolut inte.

Tips på hur man kan få en trevlig stund? Sist fick hon orgasm av att ja knulla henne där. Men sen har hon inte velat göra det pga stämning osv...

• Svar på tråden Ska ta min tjej i röven i helgen. Tips.
  • En manlig man

Mjuka upp med lite glidmedel och sätt ev. In en buttplugg medans du tar henne i de andra två hålen.

Om ni ligger på sidan först typ skedar så är det lite skonsammare för henne. Efter ett tag ställer du henne på alla fyra och sen är det bara att dunka på.

• Anonym (???)
    Anonym (Rumpan) skrev 2021-03-24 23:08:41 följande:

Det har gått 3 år sedan sist. Då sa hon de kändes som hon fått en hästkuk i röven. Jag är rätt medel...lite längre å grövre tror ja men ingen porrkuk. Absolut inte.

Tips på hur man kan få en trevlig stund? Sist fick hon orgasm av att ja knulla henne där. Men sen har hon inte velat göra det pga stämning osv...

Hon har inte velat på tre år "pga stämning"? Vad betyder det? Att ni har för dåligt förspel? 

Hur vet du att hon vill nu då, om nu inte "stämningen" varit bra. Har hon sagt rakt ut att hon vill? 
  • Avid

På rygg med rumpan vid sängkanten då ser du hur hon reagerar!!

• Hotelliggaren
    Avid skrev 2021-03-25 11:16:06 följande:

På rygg med rumpan vid sängkanten då ser du hur hon reagerar!!

Check!
  • Jonnynilsson
    Anonym (Rumpan) skrev 2021-03-24 23:08:41 följande:

Prova på dig själv först med en dildo som motsvarar din kuk i storlek. Då får du en uppfattning om vad som behöver förberedas innan du försöker på din tjej.

Eller så märker du att det gör ont och beslutar dig för att låta det vara en dröm.
  • Anonym (Fast nej)
    Jonnynilsson skrev 2021-03-25 12:47:21 följande:

Prova på dig själv först med en dildo som motsvarar din kuk i storlek. Då får du en uppfattning om vad som behöver förberedas innan du försöker på din tjej.

Eller så märker du att det gör ont och beslutar dig för att låta det vara en dröm.

Det där är den tramsigaste kommentaren någonsin. Gör man rätt och såklart vill ha detså gör inte analsex ont - det är superskönt
  • Anonym (Att tänka efter före)

Mitt tips är att lugna dig och tänka efter före. Min erfarenhet är att kvinnor manipulerar män med analsex, särskilt när idén till analsex kommer från henne själv.  

Vad är det hon vill och försöker uppnå med hjälp av sin anal? Kanske att hon enhälligt bestämmer vart ni skall resa på semester, att ni skall köpa ny bil, köpa radhus eller liknande tungt gemensamt beslut. Jag har räknat ut detta, att analsex är något kvinnor initierar för att bestämma något annat. En slags baktanke med...ja ni kan själva dra ordvitsen. 

Precis efter att man fått orgasm i hennes anal är man väldigt medgörlig och lättövertalad. Så var extremt vaksam om hon plötsligt vill göra detta efter tre år. Kvinnans anal är ett väldigt kraftfullt manipulationsverktyg.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Att tänka efter före) skrev 2021-03-25 18:04:00 följande:

Mitt tips är att lugna dig och tänka efter före. Min erfarenhet är att kvinnor manipulerar män med analsex, särskilt när idén till analsex kommer från henne själv.  

Vad är det hon vill och försöker uppnå med hjälp av sin anal? Kanske att hon enhälligt bestämmer vart ni skall resa på semester, att ni skall köpa ny bil, köpa radhus eller liknande tungt gemensamt beslut. Jag har räknat ut detta, att analsex är något kvinnor initierar för att bestämma något annat. En slags baktanke med...ja ni kan själva dra ordvitsen. 

Precis efter att man fått orgasm i hennes anal är man väldigt medgörlig och lättövertalad. Så var extremt vaksam om hon plötsligt vill göra detta efter tre år. Kvinnans anal är ett väldigt kraftfullt manipulationsverktyg.

Bra att veta. Tar detta med mig. Tack för den hemlighetsstämplade infon!
  • Anonym (Fast nej)
    Anonym (Att tänka efter före) skrev 2021-03-25 18:04:00 följande:

Själv brukar jag ha analsex för att det är skönt
  • Anonym (Håller med föregående talare)

Det bästa är faktiskt att du själv får en inblick i hur känsligt det är med analsex, testa på dig själv för att få rätt känsla. Allt handlar om att ta det jävligt långsamt, jävligt mjukt och vara extremt lyhörd på minsta missljud eller ansiktsuttryck.

Anonym (Kvinna) skrev 2021-03-25 18:08:00 följande:
    Bra att veta. Tar detta med mig. Tack för den hemlighetsstämplade infon!
    Var inte menat som ett tips till kvinnor utan en varning för män :(
    Anonym (Fast nej) skrev 2021-03-25 18:15:48 följande:
    Själv brukar jag ha analsex för att det är skönt
    Ok. Jag tror dig. Det finns ju undantag, men som regel tror jag att kvinnor, när analsex sker på hennes initiativ är en form av manipulation. Det är något hon gör för att få makt över mannen. För när en kvinna normalt vill ge en man sex utan att njuta själv så använder hon handen eller munnen. När baken kommer fram har hon en baktankte som går långt bortom att vilja göra det skönt för honom. i 99 fall av 100. 

• Anonym (Fast nej)
    Anonym (Att tänka efter före) skrev 2021-03-25 18:37:16 följande:

Var inte menat som ett tips till kvinnor utan en varning för män :(Ok. Jag tror dig. Det finns ju undantag, men som regel tror jag att kvinnor, när analsex sker på hennes initiativ är en form av manipulation. Det är något hon gör för att få makt över mannen. För när en kvinna normalt vill ge en man sex utan att njuta själv så använder hon handen eller munnen. När baken kommer fram har hon en baktankte som går långt bortom att vilja göra det skönt för honom. i 99 fall av 100. 

Måste vara jobbigt att tro att allt är en konspiration. Ingen kvinna jag känner har sex i utbyte mot saker. Ingen vuxen normalbegåvad gör det. Du måste träffa på väldigt märkliga kvinnor
    Anonym (Fast nej) skrev 2021-03-25 19:19:01 följande:
    Måste vara jobbigt att tro att allt är en konspiration. Ingen kvinna jag känner har sex i utbyte mot saker. Ingen vuxen normalbegåvad gör det. Du måste träffa på väldigt märkliga kvinnor
    Allt är inte en konspiration. Kvinnor vill ha sex. Jag menar specifikt analsex, på kvinnans initiativ.

Gillar ens kvinnor analsex? De flesta av oss män gillar ju inte ens det och vi har en prostata. Så när en kvinna "vill" ha det så ligger det sannolikt mer bakom än att hon vill ha eller vill ge sex.
  • Anonym (Fast nej)
    Anonym (Att tänka efter före) skrev 2021-03-25 19:36:03 följande:

Allt är inte en konspiration. Kvinnor vill ha sex. Jag menar specifikt analsex, på kvinnans initiativ.

Gillar ens kvinnor analsex? De flesta av oss män gillar ju inte ens det och vi har en prostata. Så när en kvinna "vill" ha det så ligger det sannolikt mer bakom än att hon vill ha eller vill ge sex.

Det finns mängder av kvinnor som gillar analsex ja. Gillar inte de flesta män analsex? Det är inte min erfarenhet. Eller menar du att vara mottagare? Jag är kvinna, får otroliga orgasmer av analsex - jag är inte direkt unik. Har aldrig i hela mitt liv haft analsex eller annat sex som utbyte för annat. Känner inte en enda kvinna som resonerar så.
    Anonym (Fast nej) skrev 2021-03-25 22:38:29 följande:
    Det finns mängder av kvinnor som gillar analsex ja. Gillar inte de flesta män analsex? Det är inte min erfarenhet. Eller menar du att vara mottagare? Jag är kvinna, får otroliga orgasmer av analsex - jag är inte direkt unik. Har aldrig i hela mitt liv haft analsex eller annat sex som utbyte för annat. Känner inte en enda kvinna som resonerar så.
    Jag tror det finns fler män som njuter av att ta emot analt än kvinnor som njuter av att ta emot analt ja. Att stoppa in den i en kvinnas anal (säkert en mans också men det vet jag inget om) är en fantastisk upplevelse och att komma i en kvinnas anal är himmelskt.

Där tror jag att ""njutningen"" med analsex ligger hos kvinnor, effekten det har på mannen och makten hon får över honom genom sin anal. En ex till mig tog en gång fram glidmedel, lutade sig fram och viskade "Nu skall du få k***** mig i röven". Jag blev alldeles ställd...sedan red hon mig med analen tills jag kom (kanske 2 minuter senare). Jag blev helt skruvad i hjärnan av det. Kände att fyfan vad jag älskar henne, jag vill gifta mig med henne osv osv. fick en väldigt väldigt positiv bild av henne.

Detta trots att hon hade svåra humörsvängningar, var sjukligt svartsjuk och stundtals enormt elak både mot mig och sina vänner. Var ändå helt såld i henne och tyckte hon var den mest fantastiska kvinna jag någonsin mött. Bland annat just för att hon gjorde detta, initierade analsex.

I en annan relation så kom liknande efter vi hade diskuterat något och blivit oense, jag inte gått med på något. Sedan ville hon bli tagen i baken och på något vänster så skulle vi en gång måla hallen apelsingul, jag skulle sälja min märklin-samling (tågbana med tillbehör) och massa saker hon ville att jag skulle göra eller förändra. Så analsex och kopplingen till att jag sedan ändrat mig i en fråga var väldigt tydlig.

Analsex initierad av kvinnan är ett kraftfullt vapen, och jag tror kvinnor som hävdar att de gillar detta gillar effekten det har som ett maktmedel. Därför gillar de det, inte själva upplevelsen av det.
  • Anonym (Rumpan)
    Anonym (???) skrev 2021-03-25 10:28:05 följande:

Hon har inte velat på tre år "pga stämning"? Vad betyder det? Att ni har för dåligt förspel? 

Hur vet du att hon vill nu då, om nu inte "stämningen" varit bra. Har hon sagt rakt ut att hon vill? 

Ja alltså att hon inte är i stämning för att få den i rumpan helt enkelt
Svar på tråden Ska ta min tjej i röven i helgen. Tips.