• Anonym (Mamma88)

Vad är en fotbild??

Hej.

Sonen blir 14 år i år och kom hem och berättade något om fotbilder? Och jag fick absolut inte berätta för hans kompisars föräldrar att han skvallrat. Men vad är en fotbild?

Han kunde inte förklara riktigt, eftersom han aldrig sätt någon. Men tydligen så träffade dem några äldre killar på fotbollsplanen innan middagen som frågade om dom ville köpa fotbild?

De sa nej.

Är jag gammal eller vad har jag missat?

• Svar på tråden Vad är en fotbild??
  • Anonym (Hmmm)
    Är du säkert att det var "fot"? Låter lite som en bild på ett kvinnlig könsorgan ;) Fast varför pojkar skulle vilja köpa ett sånt, som man hittar lätt på nätet, vet jag inte. Så kanske är det något annat ändå.
  • Anonym (midnattstjejen)

Har själv som tjej av män på nätet fått frågan om jag kan ge dom fotbilder och med det menat bilder av mina fötter. Runkmaterial för fotfetischister alltså.

Fast verkar ju konstigt att TS son skulle fått erbjudande om det av äldre killar på fotbollsplanen. Skumt.

• Anonym (Mamma88)

Ja.. jag har googlat lite nu och tror det rör sig om tjejer som säljer bilder på sig över tex snap eller likande. Typ med fötter mot puppan eller rena lättklädda bilder men fattar ej fortfarande

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Mamma88) skrev 2021-03-27 12:26:22 följande:

Ja.. jag har googlat lite nu och tror det rör sig om tjejer som säljer bilder på sig över tex snap eller likande. Typ med fötter mot puppan eller rena lättklädda bilder men fattar ej fortfarande

Sex. Det handlar om sex. Kåthet. Nakenhet. Förstår du? De är hormonstinna kåta tonåringar som vill ha nåt att titta på medan de håller sig själva i handen.
    Anonym (Mamma88) skrev 2021-03-27 12:26:22 följande:

Ja jo, men att äldre killar skulle erbjuda din son det på fotbollsplanen låter ju mer än underligt. Förmodligen drev dom bara med honom. Antar jag.
    Anonym (Enkelt) skrev 2021-03-27 12:28:53 följande:

Sex. Det handlar om sex. Kåthet. Nakenhet. Förstår du? De är hormonstinna kåta tonåringar som vill ha nåt att titta på medan de håller sig själva i handen.

Fast, som sagt, var kommer äldre killar på fotbollsplanen in i det hela? Och är verkligen bilder på tjejers fötter det hormonstinna tonårskillar vill ha i första hand (även om jag ju förstår att det finns killar som tänder på det)?
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (midnattstjejen) skrev 2021-03-28 13:23:14 följande:
    Fast, som sagt, var kommer äldre killar på fotbollsplanen in i det hela? Och är verkligen bilder på tjejers fötter det hormonstinna tonårskillar vill ha i första hand (även om jag ju förstår att det finns killar som tänder på det)?
    Det är väl inte särskilt konstigt? En grupp unga killar samlas i olika sammanhang, spelar de fotboll tillsammans så samlas de där, eller så kan det vara en samlingsplats ändå. Vad spelar det för roll att det handlar om äldre killar som spelar fotboll och erbjuder porriga bilder till yngre killar?? Känns inte som en världssensation.

Det finns fotfetischister i alla åldrar och om det är som ts säger att det också är annan nakenhet med på bilderna känns det ännu mer förklarat.
  • Anonym (Mamma88)
    Anonym (Enkelt) skrev 2021-03-28 16:22:23 följande:

Det är väl inte särskilt konstigt? En grupp unga killar samlas i olika sammanhang, spelar de fotboll tillsammans så samlas de där, eller så kan det vara en samlingsplats ändå. Vad spelar det för roll att det handlar om äldre killar som spelar fotboll och erbjuder porriga bilder till yngre killar?? Känns inte som en världssensation.

Det finns fotfetischister i alla åldrar och om det är som ts säger att det också är annan nakenhet med på bilderna känns det ännu mer förklarat.

Precis, de spelar fotboll över åldrar så att sonen träffar antingen äldre eller yngre tjejer/killar på fotbollsplanen är inte konstigt. Så är det i vårt område, spelsugna hänger där på kvällar och helger för dem älskar fotboll.

Har pratat med sonen igen och nu tror jag att jag förstår efter att han också frågat runt bland vänner.

De där killarna hade alltså bilder på mobilen som de erbjöd att VISA för killarna men sonen och kompisarna sade nej. Det handlade inte om en försäljning, men troligen har antingen dessa äldre killar köpt bilder ett fått dem gratis skickade till sig.

Vissa bilder är enligt sonens vänner, och Google BARA på fötter. Andra bilder är när man försöker föra fötterna mot puppan för att på ett mer naket och sexuellt vis ta "nakenbilder" dock utan att ansiktet syns.

Sedan ska det tydligen också ha blivit en synonym till att sälja nakenbilder på sig själv, billigt över nätet utan att ens ansikte syns och således identiteten ska kunna bli rätt Anonym.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Mamma88) skrev 2021-03-28 16:29:40 följande:
    Precis, de spelar fotboll över åldrar så att sonen träffar antingen äldre eller yngre tjejer/killar på fotbollsplanen är inte konstigt. Så är det i vårt område, spelsugna hänger där på kvällar och helger för dem älskar fotboll.

Har pratat med sonen igen och nu tror jag att jag förstår efter att han också frågat runt bland vänner.

De där killarna hade alltså bilder på mobilen som de erbjöd att VISA för killarna men sonen och kompisarna sade nej. Det handlade inte om en försäljning, men troligen har antingen dessa äldre killar köpt bilder ett fått dem gratis skickade till sig.

Vissa bilder är enligt sonens vänner, och Google BARA på fötter. Andra bilder är när man försöker föra fötterna mot puppan för att på ett mer naket och sexuellt vis ta "nakenbilder" dock utan att ansiktet syns.

Sedan ska det tydligen också ha blivit en synonym till att sälja nakenbilder på sig själv, billigt över nätet utan att ens ansikte syns och således identiteten ska kunna bli rätt Anonym.
    Ja det finns väl alltid nya sätt att sprida sexuellt innehåll. Fy sjutton vad jag är glad att inte ha en dotter i den ålder som kan tänkas visa upp sig på det där sättet.
  • Pope Joan II

Bor ni i Norrland? Det är väl bara där det, i mitt tycke, motbjudande ordet "puppan" används. 
    Anonym (Enkelt) skrev 2021-03-28 16:22:23 följande:

Det konstiga är ju inte att killar träffas på en fotbollsplan utan att dom äldre killarna vill sälja fotbilder. Porr i alla varianter är ju hur lättillgängligt som helst på nätet och dessutom gratis så varför skulle nån vilja betala för en handfull bilder på just tjejers fötter? Fotbilder är ju inte allmänna nakenbilder utan just typ närbilder på fötter så ganska nischat. Köpa enstaka porrbilder låter mer som nåt farfar gjorde när det enbart fanns porrtidningar och inget internet.

Som sagt var det inte att killar träffas på en fotbollsplan jag tyckte var strange utan att några ville sälja som du skrev i ts fotbilder. Men ok, det är kanske ett ord för nakenbilder då helt enkelt. Whatever.
Svar på tråden Vad är en fotbild??