• Anonym (Jenny)

    Hur känns det att INTE vara attraherad av kvinnor

    Hej ni straighta tjejer och gaykillar.

    Hur känns det att inte vara attraherad av kvinnor?

    Jag är så nyfiken. Det måste vara befriande tänker jag att vara liksom immun mot kvinnokkroppen, i detta samhälle där kvinnokroppen översexualiseras och nakna kvinnokroppar finns överallt.

    Hur kan det inte hända något i en att se en kvinnas former, hennes mjukhet och mystik. Inget påhopp mot er som inte gör det, jag bara undrar hur det känns att vara straight kvinna eller gaykille.

  • Svar på tråden Hur känns det att INTE vara attraherad av kvinnor
  • Anonym (ID)

    Jag vet inte om du TS är bisexuell eller lesbisk, men vad tycker du om män som attraheras och tänder på kvinnor?
    Ofta så uttrycker kvinnor en avsky över att det händer saker hos män när dom ser en kvinna som attraherar dom.
    Det handlar inte om att han visslar efter kvinnor på stan, stirrar i hennes urringning när han pratar med henne osv.
    Nej, det räcker att han är man, och gillar en kvinnas former, så är det fel.

  • Anonym (Hetero)

    En frihet man alltid haft känns ju inte direkt som en befrielse; det är bara normaltillståndet. Angående de sexualiserade kvinnobilder vi överöses med så är det lite småjobbigt ibland att bli påmind om att min kropp är så mycket mer åtråvärd än min personlighet och mina kunskaper, men mest är jag nog bara blasé.

  • Anonym (Elsa)

    Jag är heterosexuell kvinna. Jag ser kvinnokroppens mjukhet, mystik, skönhet, men konstigt nog, och skönt nog tycker jag, så tänder jag inte på det. Jag vill inte tända på mina väninnor och jag gör det inte heller.

    Däremot sätter jag mig ofta in i hur lockande kvinnokroppen är från en mans synvinkel och jag tänder på tanken hur en man skulle tycke om att se på mig, ta på min rumpa och tränga in i min blöthet. Det tänder mig.

    Somsagt enkelt o okomplicerat att inte tända på kvinnor. Jag har detdär själv. Behöver män och manlig fysik

  • Anonym (Beröm)
    Anonym (Elsa) skrev 2021-03-28 14:44:08 följande:

    Jag är heterosexuell kvinna. Jag ser kvinnokroppens mjukhet, mystik, skönhet, men konstigt nog, och skönt nog tycker jag, så tänder jag inte på det. Jag vill inte tända på mina väninnor och jag gör det inte heller.


    Men händer det att du ger beröm till dina väninnor  för deras kläder  utseende.
    Pratar du om männen skönhet med dina väninnor 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Beröm) skrev 2021-03-28 14:53:21 följande:

    Men händer det att du ger beröm till dina väninnor  för deras kläder  utseende.

    Pratar du om männen skönhet med dina väninnor 


    Hm, jag älskar att ge komplimanger, som är sanna, till mina vänner, arbetskamrater, människor på stan (om de har fina kläder tex). Ger ofta komplimanger till mina manliga kamrater, nån kille på gymmet, särskilt beröm för fin outfit, vältränad kropp. Mest älskar jag att dyrka den man jag har sex med, det är berusande att se en naken vacker man, Im blown away!

    Får mycket komplimanger från mina väninnor. Önskar mig mer komplimanger från män. Det finns några män som är bra på att ge komplimanger. Är ödmjukt tacksam mot dessa givmilda män!

    Jag talar inte så jättemycket om männens skönhet med mina väninnor. Det kan låta lite desperat. Föredrar att ge komplimanger direkt till vederbörande man
  • Anonym (Beröm)
    Anonym (Elsa) skrev 2021-03-28 18:18:41 följande:
    Jag talar inte så jättemycket om männens skönhet med mina väninnor. Det kan låta lite desperat. Föredrar att ge komplimanger direkt till vederbörande man
    Varför skulle det låta desperat alla dina väninnor tycker väl det är kul om du berättar att du har sett riktiga snyggingar 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Beröm) skrev 2021-03-28 18:24:47 följande:

    Varför skulle det låta desperat alla dina väninnor tycker väl det är kul om du berättar att du har sett riktiga snyggingar 


    Nja. Föredrar praktik före teori. Kontakt före att sukta
  • Anonym (Beröm)
    Anonym (Elsa) skrev 2021-03-28 18:33:43 följande:
    Nja. Föredrar praktik före teori. Kontakt före att sukta
    Dina väninnor vill aldrig höra om detaljer 
  • Anonym (Inte attraherad)

    Jag antar att det finns tjejer som inte är attraherad av ts?

    Precis den känslan, fast inför alla tjejer.

    Med en normal nivå av fantasi och förmåga att skifta perspektiv borde det inte vara så svårt..

    Typ känslan att det är en person i en relation helt utan sexuell laddning.

Svar på tråden Hur känns det att INTE vara attraherad av kvinnor