• Anonym (nyfiken gul)

    Kvinnor, vad tänker ni första gången ni ser en killes kuk?

    Hur är det första gången ni har sex med en ny kille - är det spännande att se hur hans kuk ser ut, storlek och form, eller bryr ni er inte? Som kille blir man ju nyfiken på hur en tjej ser ut naken och det är spännande att upptäcka hennes kropp för första gången.

  • Svar på tråden Kvinnor, vad tänker ni första gången ni ser en killes kuk?
  • Anonym (suck)

    Vi tänker på det lika lite som ni tänker på oss och våran kropp....

  • Anonym (Såklart)

    Självklart är man nyfiken, det är ju som att få en julklapp på julafton. Av en släkting man inte känner. Man kan bli jätteglad och få precis det man önskat sig eller så blir man sjukt besviken och måste hålla masken och se glad ut

  • Guldnovan

    Oftast har jag redan sett den på bild eller film men det är ändå lika spännande. Alla är olika men ändå lika, konstigt det där. Sen får man hoppas att han kan använda kuken och att vi funkar tillsammans. En stor kuk är ingen garanti för lyckat sex.

  • Anonym (eee)
    Anonym (nyfiken gul) skrev 2021-03-30 11:16:45 följande:

    Hur är det första gången ni har sex med en ny kille - är det spännande att se hur hans kuk ser ut, storlek och form, eller bryr ni er inte? Som kille blir man ju nyfiken på hur en tjej ser ut naken och det är spännande att upptäcka hennes kropp för första gången.


    Jag bryr mig mer om hur hela killen är, hela kroppen, än hur en kroppsdel ser ut. Storlek bryr jag mig inte så mycket om, bara han kan få stånd och vet hur man använder den. 
    En enda gång har jag verkligen reagerat på utseendet och det var en person som hade så "platt" huvud på den. Det såg ut som om han skulle ha förlorat halva i en olycka, resten av organet var normaltjockt men inte huvudet. Hade aldrig sett det förut och vet inte om det är vanligt eller inte. 
  • Guldnovan
    Anonym (Såklart) skrev 2021-03-30 14:55:26 följande:

    Självklart är man nyfiken, det är ju som att få en julklapp på julafton. Av en släkting man inte känner. Man kan bli jätteglad och få precis det man önskat sig eller så blir man sjukt besviken och måste hålla masken och se glad ut


    +1 på den!
  • Holy93

    Tänker oftast inte så mycket på den, såvida den inte sticker ut ur mängden på något vis (extremt liten, stor, böjd eller så).

  • Anonym (L o v e)

    Tänker inget speciellt.


    En killes kuk är ungefär lika intressant som hans stortå. Visst skulle jag reagera om den helt saknades, eller var vanställd på något sätt, men det skulle inte ha någon avgörande betydelse för mig.

  • Anonym (Såklart)
    Anonym (eee) skrev 2021-03-30 15:03:54 följande:

    Jag bryr mig mer om hur hela killen är, hela kroppen, än hur en kroppsdel ser ut. Storlek bryr jag mig inte så mycket om, bara han kan få stånd och vet hur man använder den. 

    En enda gång har jag verkligen reagerat på utseendet och det var en person som hade så "platt" huvud på den. Det såg ut som om han skulle ha förlorat halva i en olycka, resten av organet var normaltjockt men inte huvudet. Hade aldrig sett det förut och vet inte om det är vanligt eller inte. 


    Självklart är hela kroppen spännande att få se och utforska för första gången men att öppna kalsongerna är som att öppna presentasken från juveleraren, lite extra spännande är det ju.
  • Anonym (Anna)

    Jag tänker äntligen åker brallorna av! Hur kuken ser ut är, för mig, oväsentligt.

  • Guldnovan
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-30 15:20:36 följande:

    Jag tänker äntligen åker brallorna av! Hur kuken ser ut är, för mig, oväsentligt.


    Ja faktiskt. Den funkar förhoppningsvis och han vet hur man använder den...
Svar på tråden Kvinnor, vad tänker ni första gången ni ser en killes kuk?