• smulan93

    Spökstreck?

    Hej!

    Har en fertilitetsmonitor som ska påbörjas vid mens. Ska ha mens 1 April och tog en sticka tillhörande fertilitetsmonitorn igår som jag såg ett svagt streck på.

    Tog ett nytt i morse och samma sak.

    Nu vet jag inte om man kan använda dessa stickor utan monitorn och ifall det isåfall kan ge felaktigt resultat. Någon av er som vet? Hur tycker ni det ser ut?

  • Svar på tråden Spökstreck?
  • Jag är bara jag

    Jag ser inget och vet inte om de kan användas så där. Är det inte äl-test då om de tillhör fertiitetsmonitorn? I så fall är det ju tvärnegativa. Men därmed inte sagt att du inte kan vara gravid för det kan du ju. Vänta nån dag till och testa med ett annat vanligt gravtest.

  • smulan93
    Jag är bara jag skrev 2021-03-30 13:29:45 följande:

    Jag ser inget och vet inte om de kan användas så där. Är det inte äl-test då om de tillhör fertiitetsmonitorn? I så fall är det ju tvärnegativa. Men därmed inte sagt att du inte kan vara gravid för det kan du ju. Vänta nån dag till och testa med ett annat vanligt gravtest.


    Det är ett gravtest det döljer med både ägglosningstest och gravtest till den monitorn och jag tog ett gravtest
  • Jag är bara jag
    smulan93 skrev 2021-03-30 13:46:02 följande:
    Det är ett gravtest det döljer med både ägglosningstest och gravtest till den monitorn och jag tog ett gravtest
    Jaha, men jag ser ändå inget. Vänta lite till som sagt.
  • smulan93
    Jag är bara jag skrev 2021-03-30 14:09:54 följande:

    Jaha, men jag ser ändå inget. Vänta lite till som sagt.


    Har testat ÄL som ger två streck och även testat att doppa i vatten på både Äl test och gravtest och då får jag bara ett streck.

Svar på tråden Spökstreck?