Tips på namn till tvillingar!
Väntar tvillingar och är v 12. Vet inte kön ännu så vi letar just nu efter olika namnkombinationer (pojke+pojke, pojke+flicka, flicka+flicka).
Storebror heter Benjamin och namnen ska gärna passa ihop med det.
Väntar tvillingar och är v 12. Vet inte kön ännu så vi letar just nu efter olika namnkombinationer (pojke+pojke, pojke+flicka, flicka+flicka).
Åh, en Benjamin har vi med. Jag öser på i samma bibliska team:
Josef, Ruben, Simon och Gabriel
Emma, Lydia, Hanna och Rebecka
Pojknamn: Gabriel, Samuel, Jonathan, Noah, Lukas, Elias, Jonah, Isak, Simon, Joel, Alvin, Malte, Oskar, Theodor, Olle, Viktor, Oliver.
Flicknamn: Ester, Mirjam, Sara, Elina, Miranda, Simone, Alice, Matilda, Lovisa, Nora, Alva, Julia, Clara, Molly, Amelie, Bianca, Wilma.
Ella och Amy
Ella och Elias
Ella och Jonathan
Amy och Alexander
Amy och Adrian
Adrian och André
Adrian och Atle
Aston och Caspian
Lilly och Rosa
Ester och Ebbe
Ester och Ebba
Anton och Ebbe
Dante och Lilly
Jesper och Joakim
Vincent och Leopold
Vincent och Viola
Bella och Beatrice
Bella och Birk
Milton och Minea
Idun och Iris
Meia och Minou
Malte och Minea eller Minou
Nellie och Noah
Joel och Noah
Ellie och Elvira
Ellie och Elliot
Åh, en Benjamin har vi med. Jag öser på i samma bibliska team:
Josef, Ruben, Simon och Gabriel
Emma, Lydia, Hanna och Rebecka
Noel och Nelly.
Noel och Leon.
Fanny och Alexander (men kanske lite knäppt).
Gabriel och Johannes.
Liv och Juni tycker jag är jättefint.
Har en son som heter Benjamin och en dotter som heter Viola.
Ingrid och Isolde
Emanuel, Samuel, Gabriel, Johannes, Nathanael, Lukas, passar med varandra (Förutom kanske Emanuel och Samuel som kan bli för lika) Benjamin samt flicknamnen: Rebecka, Ester Mirjam, Lydia, Magdalena, Edith och Elisabeth som också passar med varandra.
En annan stil: Vincent, Theodor, Alexander, William, Elton, Henry, Elliot och Nicholas som passar med Benjamin, varandra och flicknamnen Alicia, Ella, Isabelle, Olivia, Cornelia, Jasmine, Amanda, Eliana, Beatrice, Inez, Julia, Eleonora, Miranda, Vendela.
Teddy och Freddy