• Anonym (40)

Storlek 40/M. Hur lång är du och vad har du för vikt?

Jag är 162 cm och har en vikt på 74 kg.

• Svar på tråden Storlek 40/M. Hur lång är du och vad har du för vikt?
  • Freddie K

Jag är 168 cm lång och väger cirka 65 kilo.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (175)

175 cm och 65 kg. Märker att 40/M ibland är lite stort men armar blir exempelvis för korta vid mindre storlek...

• Aniiee

Man kan vara i princip hur lång/kort som helst och väga hur mycket/lite som helst och ändå dra 40 i storlek, beroende på märke, plagg och ålder på plagget.

Jag har lite kläder i 40, jag är 160 cm lång och väger 54 kg. Jag har också en hel del kläder XS, S, 32, 34, 36, 158, 164........

-Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Freddie K

Jag föredrar i alla fall lite större storlekar. Gillar inte när kläderna sitter tajt.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (40)
    Aniiee skrev 2021-04-02 12:34:15 följande:

Man kan vara i princip hur lång/kort som helst och väga hur mycket/lite som helst och ändå dra 40 i storlek, beroende på märke, plagg och ålder på plagget.

Jag har lite kläder i 40, jag är 160 cm lång och väger 54 kg. Jag har också en hel del kläder XS, S, 32, 34, 36, 158, 164........

Då är du ju iaf mer XS/S.
  • Anonym (Hej)

Jag är 170 cm och väger 67. 

Drar allt från 36 till 46. Vissa plagg har krympt så i storlek så inte ens ett plagg i den största storleken passar mig. Har en helt normal kroppsbyggnad, har lite hull men upplevs nog som smalare än jag faktiskt är. 

• Corrie

Jag har börjat köpa M i tröjor/skjortor ibland om jag vill ha en lite ruffigare look. Väger 54 på 165 cm. Men oftast blir det ju S.

• Anonym (Liten tjej)

Jag är 157 cm och väger 44 kg så jag har kläder i storlek s och xs  

• Anonym (Jag)

163 lång, väger ca 61-62. Har ganska mycket large också. 

• Anonym (123)

172cm 69kg stl 40 eller M/L

Svar på tråden Storlek 40/M. Hur lång är du och vad har du för vikt?