• amandaanderssoon

    Gravid med nr 3

    Är nu gravid tidigt med nr 3 och funderar på hur ni som fått flera barn mått i de olika graviditeterna? I min första blev jag sjukskriven pga fick inte behålla ngt alls, i den andra mådde jag illa men kräktes aldrig och nu hoppas jag att Det finns de som i graviditet 3 fått må bra ???????? hur har ni mått?

  • Svar på tråden Gravid med nr 3
  • Hoppas2022

    Första mådde jag hemskt och var sängliggande i flera veckor. Mådde illa men spydde inte, var däremot extremt trött och yr. Vecka 7 - 12 sov jag mest hela dagarna. Det blev bättre från vecka 18.

    Med andra mådde jag superbra. Inget illamående eller trötthet alls.

    Med tredje mådde jag illa hela graviditeten. Spydde fram till sista veckan i graviditeten. Hade halsbränna och foglossning med.

    Så ja, det är mycket möjligt att få må bra en graviditet :) hoppas det går bra för dig och att du slipper må dåligt!

  • amandaanderssoon

    Tack snälla för svar! Ja det underlättar ju vardagen en hel del att slippa må illa ???? men är fortfarande så väldigt tidigt så utgår ifrån att illamåendet kommer det med ???????? men hoppas som du säger att få må bra en graviditet! ????

Svar på tråden Gravid med nr 3