• oktoberbebis21

    Potty shot från Kub undersökning vecka 12+5

    Hej,

    Kan någon gissa vad detta kan komma att vara/bli för kön? Bebisen mätte 12+5 vid undersökningen och läkaren verkade som att hon såg vad det var men att jag fick gissa ????

    En bild är framifrån där man ser tre streck och där mittenstrecket är kortare som på potty shot bilderna.

    Den sista bilden är en potty shot från min son i vecka 12+6.

  • Svar på tråden Potty shot från Kub undersökning vecka 12+5
  • Holy93

    Tycker andra bilden ser ut som två blygdläppar och en klitoris men tredje ser ut som en pung och snopp haha, lite lurig :) men lutar åt tjej

  • Hoppas2022

    Svåra bilder att tyda men jag tycker det liknar mest en flicka när jag jämför med potty bilder på nätet. Nub bilden är enligt teorin en flicka.

  • oktoberbebis21

    Ja tredje är framifrån och vad jag har läst är tre streck flicka och om det skulle mer sett ut som tre prickar kan det vara pung och snopp. När det är streck ska mittenstrecket vara längre än de andra två (eftersom det är penisen), vilket denna inte är men penisen kanske är outvecklad ????

  • Anonym (Flicka)

    Jag gissar på flicka då man ser tre tydliga streck. Kommer du ta reda på könet vid Rul? Spännande :)

  • Anonym (Flicka)

    Man ser skillnad på hur det såg ut med din son. Har en flicka och man såg tre streck, v 19 var det massa sak fast ännu tydligare :)

Svar på tråden Potty shot från Kub undersökning vecka 12+5