• Sirito

    Stimulera livmodertappen > Värk?

    Jag och min sambo hade sex, och vid en kort stund använde jag mina fingrar och kände på hennes livmodertapp, kalla det för att "utforska den". Flrsiktigt, men det pågick kanske en minut.

    Senare under dagen fick hon ägglossningsvärk, trots att hon hade haft ägglossning en vecka tidigare.

    Kan detta ha samband, att man kan få den typen av värk efter att ha stimulerat livmodertappen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stimulera livmodertappen > Värk?
  • Anonym (Swing for fun)

    Livmodertappen kan absolut vara väldigt smärtsam men kan också var porten till himmelska orgasmer. Beror väldigt mycket på vad man har i sitt sexuella bagage. Är ett av dom ställen som vi kvinnor skyddar genom att bygga ett pansar vid okänslig sex när vi inte är upphetsade och redo och en av anledningarna till att jag tycker att det är ofantligt dumt att ställa upp sex när man egentligen inte vill. Så kallat husfridsknull kan förstöra så mycket inför möjligheten till framtida njutning.

    Livmodertappsorgasm - spirituell

    Livmodertappen kallas inom tantra för ?kärlekens trädgård? eller ?porten till Gud?. För många är denna ?trädgård? ordentligt igenväxt eller blockerad efter åratal av anspänning, okänsliga penetreringar eller till och med övergrepp. Hos de flesta kvinnor ger stimulering av livmodertappen smärta eller känns inget alls. Med hjälp av terapeutiskt bäckenbottenmassage kan området öppnas upp och då kan blockeringar minska. Orgasmen i sig upplevs ofta som den djupaste, mest känslosamma och mest spirituella orgasmen.

Svar på tråden Stimulera livmodertappen > Värk?