• Trolldegett

    Vad är detta för beteende?

    Okej så ska försöka förklara det kort finns en kille vi har snackat fram o tillbaka väldigt mycket sen 2013 på sms oså, men aldrig träffats. Sen blev jag tsm med mitt barns Pappa 2017 och då typ inte snackat med den killen mera men han har typ försökt asså fortsätta adda mej på ny fb osvosv.

    Sen nu i november träffade jag en gammal bekant kille och vi började hålla på, då visade de sig att de två var typ vänner, så då blev de ju att jag träffade denna killen o vi började snacka igen osv och umgicks tillsammans vi 3 och jag o denna killen från 13 har mycket gemensamt och kul tillsammans ah ni fattar grejen. Denna killen kan försvinna från alla i världen typ i 3 dygn ibland osv då inklusive mej, men nu sen en månad typ så svarar han jätte fort på ett meddelande sen andra meddelandet då svarar han inte på 24 timmar eller mer typ, men somsagt han gör så mot alla oxå men känns så skevt? Sen kan han ibland skriva flera timmar massvis i dagar sen försvinna o vi har umgåtts själva nån gång osv och jag vill bara ha han som vän men wtf? Jag vet han mår inte så bra osv och han har typ visat han va intresserad sen i november sådär men somsagt what? Jag orkar inte med sånt här och frågasatt honom lixom men han ger legit anledning men samtidigt vet man att han är typ mobil nörd. Så vad fan är det här asså? Sån skillnad på 1 månad? Pallar typ inte. Någon som kan förstå sig på det här?

  • Svar på tråden Vad är detta för beteende?
  • Anonym (L)
    Anonym (Typiskt) skrev 2021-04-09 14:04:45 följande:

    Han är knarkare, dom gör så


    Skulle också tippa på det. Typiskt pundarbeteende
  • Trolldegett
    Anonym (L) skrev 2021-04-09 14:14:09 följande:

    Skulle också tippa på det. Typiskt pundarbeteende


    Ah så egentligen är det inget mot mej utan bara för han är så nere i skiten typ alltså? Aja bra veta iallafall så slipper man bry sig lixom för de e just det jag gör eftersom vi ändå haft kontakt så länge. Men aah
  • Anonym (Tonåring)

    Förlåt, men du skriver som om ni vore unga tonåringar allihop. Om jag var du hade jag tänkt noga över vilka jag umgås med och vilka jag vill ha i mitt liv.

    Som vuxen undviker jag drama så mycket som möjligt, och det är skönt att ha ett vuxet umgänge. Att bli vuxen betyder inte att allt måste vara tråkigt, vi har jättekul och skrattar tillsammans också, men som sagt utan en massa tonårs-drama.

  • Trolldegett
    Anonym (Tonåring) skrev 2021-04-09 14:40:34 följande:

    Förlåt, men du skriver som om ni vore unga tonåringar allihop. Om jag var du hade jag tänkt noga över vilka jag umgås med och vilka jag vill ha i mitt liv.

    Som vuxen undviker jag drama så mycket som möjligt, och det är skönt att ha ett vuxet umgänge. Att bli vuxen betyder inte att allt måste vara tråkigt, vi har jättekul och skrattar tillsammans också, men som sagt utan en massa tonårs-drama.


    Det är just därför jag frågar här för det känns just så så himla barnsligt och onödigt lixom och jag orkar inte mer sån här nivå , för att tillägga är han över 30 och jag är runt 25
  • Anonym (Tonåring)
    Trolldegett skrev 2021-04-09 14:56:41 följande:

    Det är just därför jag frågar här för det känns just så så himla barnsligt och onödigt lixom och jag orkar inte mer sån här nivå , för att tillägga är han över 30 och jag är runt 25


    Eftersom det känns barnsligt och onödigt, släpp umgänget med honom. Du har ju barn dessutom och behöver någon stabil om du ska vara tillsammans med någon.
Svar på tråden Vad är detta för beteende?