• Tezz7

    Blödning rd 7

    Hej!

    Jag har gjort min första ivf och har fått tillbaka en 2 dagars, är nu på rd 7 och imorse såg jag att det var brunaktigt blod blandat med lutinus i trosorna vad kan det vara? Jag ska egentligen ha mens 19/4.. hoppas någon kan hjälpa mig ????????

  • Svar på tråden Blödning rd 7
  • Aya2019
    Tezz7 skrev 2021-04-11 06:28:55 följande:

    Hej!

    Jag har gjort min första ivf och har fått tillbaka en 2 dagars, är nu på rd 7 och imorse såg jag att det var brunaktigt blod blandat med lutinus i trosorna vad kan det vara? Jag ska egentligen ha mens 19/4.. hoppas någon kan hjälpa mig ????????


    Det kan vara det då implantationsblödning sker mellan 7 -14 dagen.

    Mina två andra gravidter fick jag implantationsblödning vid 10 dagen brunt fläck med lite blod. Men fick missfall på ena vid 3 månaden och andra några efter plus.

    Jag började också med ivf i januari detta är mitt 3 försök dock fick jag inte implantationsblödning men fick plus på graviditetstestet tjuvtestade lite tidigare. :)

    Min testdag är 14/4 på onsdagen
  • Tezz7
    Aya2019 skrev 2021-04-11 08:12:44 följande:

    Det kan vara det då implantationsblödning sker mellan 7 -14 dagen.

    Mina två andra gravidter fick jag implantationsblödning vid 10 dagen brunt fläck med lite blod. Men fick missfall på ena vid 3 månaden och andra några efter plus.

    Jag började också med ivf i januari detta är mitt 3 försök dock fick jag inte implantationsblödning men fick plus på graviditetstestet tjuvtestade lite tidigare. :)

    Min testdag är 14/4 på onsdagen


    Okej tack för hjälpen, hoppas att det är det isåfall. Åh grattis!! Jag har testdag 22/4 så det känns ganska långt dit och just nu väldigt kört :(
  • Anonym (I)

    Jag hade också nidblödning, som tillsamnans med jordens mensvärk fick mig att tro att det var helt kört. Minns däremot inte när den kom. Plussade på rd 11 med ett 5 dagars.

    Dessutom är ju väldigt vanligt med lite blod av lutinus, så jag rekommenderar att du inte ger upp hoppet innan testdag iallafall.

  • Empan89

    Jag fick precis som du lite bruna sportiga dag 8 nu på dag 10 och har lite blod blandat i lutinus som kommer ut men ingen mensvärk och det är absolut inte mycket blod som mens. Trodde verkligen idag att nej nu är det kört, men det kanske det inte är då trots allt. Hoppas verkligen för oss båda!

Svar på tråden Blödning rd 7