Min kille kan knappt komma heller genom vaginalt. Kanske 1 gång av 20. Jag tyckte det var väldigt jobbigt i början. Man är ju van med att det är tjejer som har svårt för att komma. Jag har fött barn i tidigare förhålland och har ingen aning om ifall han inte kan komma för att det blivit för slappt efter förlossning eller om han alltid haft svårt med andra tjejer också eller om han har blivit så van vid att runka efter några år som singel att han inte kan komma på annat vis. Vågar inte fråga för jag vill inte veta svaret.
Hur som helst föröker jag göra det skönt för honom på andra sätt. Med händer o mun. När jag runkar av honom kan han komma kanske 9 gånger av 10.
Men överlag märker jag på honom att det inte alltid är lätt för honom att få stånd, att han har ganska lätt för att tappa ståndet och det tar lång tid för honom att komma.
Jag fattar att alla killar är olika men blev av nån anledning ändå förvånad. Har varit med killar innan som får stånd så fort man säger att man vill ha sex (har aldrig någonsin behövt "jobba upp den"), ståndet har varit hårt hela akten och de har kommit hur fort som helst.
Har haft svårt att inte ta det personligt (har inte visar det för honom dock), men det börjar bli bättre nu. Är van med att vi får lösa det på andra sätt.
Det är ju ingen skillnad mot mig själv egentligen. Jag kan inte komma bara genom vaginalt utan behöver annan hjälp. Och jag går inte och tänker på att han skulle tycka det var jobbigt eller ta det personligt.