• Anonym (Vill Orgasm med älsklingen!)

Bara jag som inte får orgasm med partnern, bara på egen hand?

Pinsamt vill ju va som alla andra, man hör ju att tjejen kommer både 2 och 3 ggr under sexet. Medans jag inte kommer alls med en partner. Oftast lätt för att komma själv.

Så många älskare som sagt kaxigt jamen det ordnar jag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-11 18:35
    Med tanke på att jag är 40 så är det jättepinsamt ju!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-11 19:13
    Jag är tjej ursäkta otydligheten

• Svar på tråden Bara jag som inte får orgasm med partnern, bara på egen hand?
  • Anonym (S)

Samma här. Har fått orgasm med bara två av de jag varit med, annars behöver jag vibrator för att komma och då måste jag sköta den själv. Lika gammal som dig förresten!

• Anonym (I)

Jag kommer bara om jag sitter på honom, lägger mig över honom och han sköter juckandet. Då stöter han i g-punkten, inte i någon annan ställning,

Med honom menar inte någon specifik person.

• Anonym (Rut)

Min kille kan knappt komma heller genom vaginalt. Kanske 1 gång av 20. Jag tyckte det var väldigt jobbigt i början. Man är ju van med att det är tjejer som har svårt för att komma. Jag har fött barn i tidigare förhålland och har ingen aning om ifall han inte kan komma för att det blivit för slappt efter förlossning eller om han alltid haft svårt med andra tjejer också eller om han har blivit så van vid att runka efter några år som singel att han inte kan komma på annat vis. Vågar inte fråga för jag vill inte veta svaret.

Hur som helst föröker jag göra det skönt för honom på andra sätt. Med händer o mun. När jag runkar av honom kan han komma kanske 9 gånger av 10.

Men överlag märker jag på honom att det inte alltid är lätt för honom att få stånd, att han har ganska lätt för att tappa ståndet och det tar lång tid för honom att komma.

Jag fattar att alla killar är olika men blev av nån anledning ändå förvånad. Har varit med killar innan som får stånd så fort man säger att man vill ha sex (har aldrig någonsin behövt "jobba upp den"), ståndet har varit hårt hela akten och de har kommit hur fort som helst.

Har haft svårt att inte ta det personligt (har inte visar det för honom dock), men det börjar bli bättre nu. Är van med att vi får lösa det på andra sätt.

Det är ju ingen skillnad mot mig själv egentligen. Jag kan inte komma bara genom vaginalt utan behöver annan hjälp. Och jag går inte och tänker på att han skulle tycka det var jobbigt eller ta det personligt.

• Anonym (Rut)

Jag tolkade trådstarten som att det var en kille men på de första svaren undrar jag nu om jag missuppfattar nåt och det är en tjej som skriver? Eftersom att det känns som att det är tjejer som tipsar om hur tjejer ska kunna komma?

• Anonym (Rut)

Jag tolkar det som att han skriver att hans tjej kan komma flera ggr under sexet men inte han?

• Anonym (Rut)

Jaja hur som helst. Om du är en man: har ni provat då att låta henne föröka få dig att komma på annat sätt. Alltså är det vaginalt du har svårt för så får hon föröka suga eller runka? Eller är allt lika svårt? Runkteknik kan du ju om inte annat föröka guida henne i både muntligt o ev hålla din hand över hennes o föra. Kanske går det lättare om du får annan stimulans samtidigt som på pung/under pung/ anus?

• Anonym (Vill Orgasm med älsklingen!)
    Anonym (S) skrev 2021-04-11 18:43:38 följande:

Samma här. Har fått orgasm med bara två av de jag varit med, annars behöver jag vibrator för att komma och då måste jag sköta den själv. Lika gammal som dig förresten!

Vibratorer funkar inte alls för mig.. ibland går de om jag pillar på listan själv samtidigt som jag rider men inte var gång
  • Anonym (Tror)

Tror att de är det vanligast bland tjejer, att få orgasm själv men inte kunna komma med sin partner. Jag har heller aldrig kommit med en partner, fejkar dock varje gång. De tjejer som kommer 2-3 ggr per gång fejkar nog dem med skulle jag tro

• Anonym (S)
    Anonym (Vill Orgasm med älsklingen!) skrev 2021-04-11 19:05:34 följande:
    Vibratorer funkar inte alls för mig.. ibland går de om jag pillar på listan själv samtidigt som jag rider men inte var gång
    Rida är den ställning som funkat för mig, och så måste man vara rejält kåt.
  • Anonym (Rut)
    Anonym (Vill Orgasm med älsklingen!) skrev 2021-04-11 19:05:34 följande:

Du skriver att tjejen kommer 2-3 ggr när ni har sex? Jag tolkar det i din trådstart som att du är man och att din tjej kommer 2-3 ggr men att du inte kommer? Men nu pratar du om vibratorer o rida. Är du lesbisk eller skrev du fel i trådstar? Fniss har svarat lite fel till dig annars.
Svar på tråden Bara jag som inte får orgasm med partnern, bara på egen hand?