• Norrlandstjej84

    Spökstreck på bim-dagen?

    Har precis tagit ett graviditetstest med Testlagrets stickor (ej morgonurin). Har fått ett svagt streck. Är detta spökstreck? Visst borde det vara starkare eftersom det är bim dag idag.?

  • Svar på tråden Spökstreck på bim-dagen?
  • Anonym (Jopp)

    Jag ser det ju så det borde vara äkta. Eftersom du inte testade med morronurin blev väl hcg lite lägre och strecket svagare. Testa om 2-3 dagar igen. Då ska hcg ha dubblats och strecket synas mer.

  • Anonym (A)

    Är det rosa i verkligheten? För om det är rosa så är de oftast så svaga i början, det tar, tillskillnad från andra test, lite längre tid tills man får tydliga streck.

    Ta dock ett digitalt för säkerhetsskull, de är lika känsliga.

  • Norrlandstjej84

    Tack alla för svar! Jag köpte ett digitalt test och fick Gravid 1-2 veckor. Är dock lite nojig över att första testet är så himla svagt....

  • Norrlandstjej84

    Tack alla för svar! Jag köpte ett digitalt test och fick Gravid 1-2 veckor. Är dock lite nojig över att första testet är så himla svagt....

  • Anonym (B)
    Norrlandstjej84 skrev 2021-04-13 16:15:13 följande:

    Tack alla för svar! Jag köpte ett digitalt test och fick Gravid 1-2 veckor. Är dock lite nojig över att första testet är så himla svagt....


    Finns ju en anledning till varför det ska vara morgonurin..
  • Anonym (Jopp)
    Norrlandstjej84 skrev 2021-04-13 16:15:13 följande:

    Tack alla för svar! Jag köpte ett digitalt test och fick Gravid 1-2 veckor. Är dock lite nojig över att första testet är så himla svagt....


    1-2 stämmer ju precis med BIM idag. Första testet var svagt pga mindre hcg eftersom det som jag sa inte var morronurin.
  • Anonym (A)
    Norrlandstjej84 skrev 2021-04-13 16:15:13 följande:

    Tack alla för svar! Jag köpte ett digitalt test och fick Gravid 1-2 veckor. Är dock lite nojig över att första testet är så himla svagt....


    Som jag skrev tidigare, det ser oftast ut så med testlagrets oavsett om det är morgonurin eller inte. Vill du dock bli lugnare så köp andra test så kommer du se hur de är starkare.
Svar på tråden Spökstreck på bim-dagen?