Är killen jag träffat sjuk?
Hej Alla, hoppas Ni har det väl trots coronan. Jag träffade förra sommaren en kille som jag träffat på fb och chattat med sedan april och sen träffade jag honom IRL i slutet av aug. i början verkade han trevlig och försäkrade mig flera ggr att han inte var nån player utan seriös som jag. vi träffades och jag blev intresserad av att fortsätta vår kontakt, men så gick jag in på hans fb sida och ser att han , som är 60 år har likat precis ALLA bilder på en 25 år yngre singelkvinna. tillsaken hör att han har tusentals vänner på fb och hennes selfisar är de ENDA han likat. jag frågade honom om detta om hon var hans flickvän men han nekade. tyckte det lät mkt kon tsigt då han utgett sig för att vara 'seriös' men försökte lita på det han sa. jag frågade om han träffat henne också IRL men han sa att han 'inte kände henne väl nog för att ta en fika ed henne' ett halvår senare visade sig att han ljugit om detta att han i själva verket varit hemma hos hennes mamma och häsla på henne där. mamman bor 2 timmars bilresa bort. han säger själv att han aldrig haft några som helst känslor eller avsikter för denna tjej, men jag tror honom inte. om han inte haft nåt att dölja varför ljög han om det? och han vet precis ALLT om denna frida, som han känt i 4 års tid. han beter sig på många sätt som en pojkvän till henne men nekar till att han är det. I många andra fall verkar det vara så att han säger A men sanningen är B. Vad tycker ni att det verkar som? någon sjukdom, schizofreni? Autism? Tacksam för tips.