• Linneado

    Hur tidigt kan jag ta ett test?

    Hejsan alla

    Jag kan inte släppa att jag kan vara gravid.. egentligen var det inte meningen att börja försöka denna cykel men nu kan jag inte sluta tänka på att möjligheten finns (är man så galen när man börjar försöka?) och jag försöker hela tiden intala mig själv att slappna av och om inte mensen kommer nästa vecka så vet jag men de går inte, googlar symptom och inbillar mig att jag känner saker jag inte gör egentligen.

    Nedan ser ni min temp. Nu har jag fått för mig att dippen definitivt är en inplantionsdipp. Jag har bim på måndag - hur tidigt innan kan jag testa? Om jag inte kan hålla mig... och vilka test är bäst för att testa tidigt? Har bara RFSUs billiga vanliga hemma och har hört att de är rätt värdelösa.

  • Svar på tråden Hur tidigt kan jag ta ett test?
  • Linneado
    JosHed skrev 2021-04-25 22:46:47 följande:

    Hur gick det?


    Jag inbilla mig deluxe, haha. Tog 3 tidiga tester men sen kom mensen precis som den skulle. Hade inte ens aktivt försök så om jag är lika knäpp inför resterande försök kommer det bli dyrt att försöka bli gravid.... tips på hur man kan slappna av? Hehe
  • JosHed
    Linneado skrev 2021-04-28 09:12:43 följande:

    Jag inbilla mig deluxe, haha. Tog 3 tidiga tester men sen kom mensen precis som den skulle. Hade inte ens aktivt försök så om jag är lika knäpp inför resterande försök kommer det bli dyrt att försöka bli gravid.... tips på hur man kan slappna av? Hehe


    Haha antingen testar man tidigt och riskerar få felaktigt resultat eller så väntar man till BIM :) jag har typ tagit något någon dag innan och sen väntat
Svar på tråden Hur tidigt kan jag ta ett test?