• Anonym (undra­r)
    Thu 15 Apr 2021 11:30
    1019 visningar
    16 svar
    16
    1019

    Sexiga underkläder

    Hur viktigt eller oviktigt är det med sexiga underkläder. 


    Vad vill ni helst se - stayups, bodies, korsetter, annat? 

    Ska alla underkläder tas av? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexiga underkläder
  • Anonym (HH)
    Thu 15 Apr 2021 12:01
    #1

    Det klassiska är snyggast. Höfthållare, en snygg bh, stringtrosor, strumpor och high-heels. Men även lack, läder och latex och lårhöga högklackade stövlar när vi känner för det.

  • Anonym (Vivi)
    Thu 15 Apr 2021 12:37
    #2

    Snygga underkläder är viktigt för helheten, både till vardags och för sköna sexuella möten.

    Jag låter ibland något vara kvar på eller bär gärna öppna underkläder. Det uppskattas mycket!

  • Anonym (Man)
    Thu 15 Apr 2021 13:07
    #3

    Frun låter ibland strumpbyxorna vara kvar när hon lägger sig. Så kan hon låtsas vara lite motsträvig när jag försöker "förföra" henne och ta av dem. Det räcker bra för mig.

  • Anonym (Maken­)
    Thu 15 Apr 2021 13:26
    #4

    Jag tycker det är trevligt då hon har vackra/sexiga underkläder och ser gärna att hon har det varje dag. Vid sex vill jag ha henne naken.

  • Anonym (69"-m­an)
    Thu 15 Apr 2021 14:26
    #5

    Alla så kallade klassiska sexiga underkläder uppskattas. Jag har något av en stringtros fetisch så min fru vet hur hon på ett enkelt sätt förgylla min dag.

  • Thu 15 Apr 2021 15:32
    #6

    Jag tycker det räcker med fina stay-ups, i rätt storlek, Svart BH och trosor. Och än mer upphetsande är om kvinnan bär det för sin egen skull, så det inte blir en utklädd sexakt..Vill man levla upp så absolut en fin korsett, gärna med halvkupa och 6 rejäla strumphållare + såklart fina strumpor, söm är egalt.

  • Thu 15 Apr 2021 18:33
    #7
    Anonym (undrar) skrev 2021-04-15 11:30:45 följande:

    Hur viktigt eller oviktigt är det med sexiga underkläder. 

    Vad vill ni helst se - stayups, bodies, korsetter, annat? 

    Ska alla underkläder tas av? 


    Det är ju klart det är en viktig del! Det tror jag tjejerna/kvinnorna tycker också om männens underkläder också.

    Det behövs absolut inte tas av bara för att man ska ha sex. Kan för min del få behållas på, det är ju en extra krydda. ;)
  • Dr Börje
    Fri 16 Apr 2021 08:39
    #8

    Stayups!!!! Svarta och långa. Alltså - dom skall gå högt upp på benen nästan ända till ljumsken och inte sluta strax ovanför knäna. Dom skall vara blanka och ha en kant som är slät eller diskret elegant. Helst inte breda och framträdande spets. Sen kvittar det vad hon har på sig. Gärna en stor bylsig tröja eller en lång skjorta.....och så stayups. inget annat. Finns inget sexigare. 

  • Fri 16 Apr 2021 08:45
    #9
    Dr Börje skrev 2021-04-16 08:39:36 följande:

    Stayups!!!! Svarta och långa. Alltså - dom skall gå högt upp på benen nästan ända till ljumsken och inte sluta strax ovanför knäna. Dom skall vara blanka och ha en kant som är slät eller diskret elegant. Helst inte breda och framträdande spets. Sen kvittar det vad hon har på sig. Gärna en stor bylsig tröja eller en lång skjorta.....och så stayups. inget annat. Finns inget sexigare. 


    Håller med dig fullständigt, alltså på pricken vad ja själv gillar :)
  • Anonym (Vivi)
    Wed 5 May 2021 20:34
    #10

    Puffar tråden

  • Thu 6 May 2021 14:29
    #11

    Är väl kul med sexiga undisar om man skall fota henne... för att tända är de däremot helt egalt.


    En slät enfärgad trosa kan vara nog så upphetsande... 

  • Anonym (Vivi)
    Thu 6 May 2021 14:39
    #12
    OlleSQ skrev 2021-05-06 14:29:12 följande:

    Är väl kul med sexiga undisar om man skall fota henne... för att tända är de däremot helt egalt.

    En slät enfärgad trosa kan vara nog så upphetsande... 


    Hur är skillnaden i utstrålning hos tjejerna du möter/plåtar utifrån hur de är klädda, sminkade etc. ?
  • Thu 6 May 2021 15:08
    #13
    Anonym (Vivi) skrev 2021-05-06 14:39:21 följande:
    Hur är skillnaden i utstrålning hos tjejerna du möter/plåtar utifrån hur de är klädda, sminkade etc. ?

    Beror mer på personen än vad denne har på sig och hur de är sminkade.


    Några av de bästa bilderna jag tagit så har hon varit helt osminkad men hennes utstrålning och blick gjorde allt.


    Men visst finns de sådana som där dom behövt sin mask för att släppa loss framför kameran.


    Bästa porträttbilden jag tagit än så länge var ett ex (numera god vän) där hon inte poserade och inte brydde sig att jag fotograferade (hon var medveten om det) och där hon var ordentligt make upad. Hon fick det fotot i papperskopia som hennes mamma snodde sen för att det var så bra på henne (hon fick ett nytt förstås :D )


    För min del så gör det inget extra, en slät trosa, en tisha utan nått under kan bli en mycket mer intim bild för mig.

  • Anonym (Vivi)
    Thu 6 May 2021 15:18
    #14
    OlleSQ skrev 2021-05-06 15:08:29 följande:

    Beror mer på personen än vad denne har på sig och hur de är sminkade.

    Några av de bästa bilderna jag tagit så har hon varit helt osminkad men hennes utstrålning och blick gjorde allt.

    Men visst finns de sådana som där dom behövt sin mask för att släppa loss framför kameran.

    Bästa porträttbilden jag tagit än så länge var ett ex (numera god vän) där hon inte poserade och inte brydde sig att jag fotograferade (hon var medveten om det) och där hon var ordentligt make upad. Hon fick det fotot i papperskopia som hennes mamma snodde sen för att det var så bra på henne (hon fick ett nytt förstås :D )

    För min del så gör det inget extra, en slät trosa, en tisha utan nått under kan bli en mycket mer intim bild för mig.


    Tror absolut att du har en stor poäng där. Ett erfaret öga kan snabbt känna av utstrålning och mående oavsett smink och kläder.
  • Anonym (norrm­annen)
    Thu 6 May 2021 17:05
    #15
    Anonym (Vivi) skrev 2021-05-06 14:39:21 följande:
    Hur är skillnaden i utstrålning hos tjejerna du möter/plåtar utifrån hur de är klädda, sminkade etc. ?
    Föredrar mogna kvinnor ca 45 - 65, och då har det mycket att säga hur dm är klädda och sminkade för att få rätta utstrålingen som jag tänder på.  Gärna parfym och lite smycken också. Det "lite lyxiga" triggar mig.
  • Thu 6 May 2021 17:10
    #16

    Om underkläderna får henne att känna sig sexig, så: mmmmmmmmmm! 

    Får jag välja, the dirtier the better... gärna lack, latex, etc... fishnets, oh yes! Cool{#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Sexiga underkläder