• Anonym (Pinsamt)

    Akut bajsnödig i stan

    Hej, Var nyss ute med barnvagnen och promenerade på stan när jag drabbades av akut diarré, ni vet, den sorten som bara inte går att hålla inne. Fick såklart panik eftersom inga toaletter fanns inom tillräckligt nära räckhåll. Gick krampaktigt runt samtidigt som magen skrek. Tänkte först ta en blöja ur barnvagnen men han inte ens det, satte mig bakom ett träd och lättade på trycket. Lät hur högt som helst och tror att jag kan ha blivit upptäckt av någon. Vilken start på helgen va?

    Men låt mig nu höra era ?akut bajsnödig historier? ingen fetisch enbart omogen humor!

  • Svar på tråden Akut bajsnödig i stan
  • Anonym (Bajsnödig)

    Efter att jag opererat bort gallblåsan så krångla min mage en del. Jag var vid en sjö med min dotter som var 6 år då. Helt plötsligt känner jag att jag måste bajsa NU.. Som tur var det inte så många där. Jag satte dottern i bilen och tog med mig lite papper, sätter mig bakom närmsta gran. Det blev en jävla stor hög... När jag går mot bilen så går en barnfamilj mot bajshögen.. Jag hoppas att ingen råkade trampa på den! Sen åkte vi hem fort då magen fortfarande inte kändes helt 100.

  • Anonym (Skitockså)

    Jag var vid en sjö och grillade med min mans släkt förra året när jag helt plötsligt får en känsla av akutbajs . Runt sjön var det inga träd, utan ett plattare berg. Alltså ingenstans att gömma mig och släppa ut det. Det var första helgen i april så varken luften eller vattnet var varmt, men i ren panik sliter jag av mig kläderna (behöll underkläderna på) och hoppar i vattnet. Extremt kallt och behövde stanna i ett tag för att hinna få ut allt, ta några simtag bort från skiten och sedan tvätta av mig så diskret som möjligt. Alla tyckte att jag var helt galen och att jag apropå ingenting bara kastade mig i gjorde inte saken bättre. Var stelfrusen resten av dagen och fick hitta på en historia om att jag alltid brukar brukar försöka ta ett spontant vårbad när andan faller på. Vad tror ni hände i år? Jo, hans familj ordnar en grillning igen och denna gången med planerat vårbad för alla. Jag badar knappt utomhus på hela sommaren egentligen för att jag är en sån badkruka. Det var en ren plåga...

  • NRLHA

    Jag och en dåvarande flickvän, kan tillägga väldigt tidigt i förhållandet, var ute på promenad. Det var sent och och mörkt ute. Vi var och hälsade på mina föräldrar och kan till och med vara första gången hon var där. Till historian hör då till att hon inte kan området och särskilt inte när det är mörkt ute. Plötsligt börjar jag kallsvettas och paniken börjar eskalera. Jag blir AKUT nödig. Försöker en stund hålla mig, men vi är för långt hemifrån! Jag säger till henne "Alltså förlåt, men jag måste springa. Ring om du inte hittar tillbaka." Så jag lämnar henne där ensam i mörkret på ett nytt ställe och bara sprintar iväg. Jag klarade mig utan olycka, men en annan kanske var mindre imponerad. Hahah.

Svar på tråden Akut bajsnödig i stan