• Anonym (Gyn)

    Gynekolog i Lund???

    Finns det nån som har tips på gynekolog i Lund, som erbjuder ultraljudsundersökningar? 

    Jag vet att man kan googla och det har jag gjort också men dom jag lyckats hitta och varit i kontakt med säger alla att dom inte kan göra ultraljudsundersökningar... Men det måste ju finnas NÅN som gör detta? Måste man åka till Malmö för at hitta gyn med ultraljudsapparat???

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-16 13:31
    Det är VUL jag är ute efter snarare än UL - för att kolla ägg, slemhinna etc.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-17 16:30
    För den som inte orkar läsa de svar jag fått kan jag säga här att jag fortfarande inte hittat nån gyn/fått tips om nån gyn i Lund, så jag hade verkligen blivit superglad om nån har nåt tips! Jag lägger till en ny uppdatering här om/när jag hittat nåt, så så länge detta tillägg är det senaste har jag fortfarande inte hittat nån

  • Svar på tråden Gynekolog i Lund???
  • Anonym (Gyn)

    Seriöst ingen som vet? Verkar ju helt sjukt att det inte skulle finnas en enda gyn i lund som kan utföra vul...

  • Anonym (Svårt)

    Jag har haft samma problem i Malmö. Det fanns någon vid stationen i Lund (bredvid Malmborgs) men det finns kanske inte kvar.

  • Anonym (Gyn)
    Anonym (Svårt) skrev 2021-04-16 17:58:04 följande:

    Jag har haft samma problem i Malmö. Det fanns någon vid stationen i Lund (bredvid Malmborgs) men det finns kanske inte kvar.


    Till och med i Malmö alltså? Låter ju helt knasigt... Capio Citykliniken ligger ju bredvid Malmborgs, men de verkar inte ha nån gynekolog...

    Tack för svar iaf!
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Gyn) skrev 2021-04-16 18:37:46 följande:

    Till och med i Malmö alltså? Låter ju helt knasigt... Capio Citykliniken ligger ju bredvid Malmborgs, men de verkar inte ha nån gynekolog...

    Tack för svar iaf!


    Då har nog den slutat som jag gick till när jag bodde i Lund. Synd. Ja, verkligen hopplöst!
  • Anonym (Gyn)
    Anonym (Teklam) skrev 2021-04-16 19:21:44 följande:

    Får man göra reklam? Här är en mycket bra klinik i malmö

    www.ptj.se/slottsstadens-lakarhus/mottagningar/gynekologi/ilona-barnard/


    Ja, jag förutsätter att det är ok att tipsa om bra ställen?

    Tack för tips, om det verkligen inte finns nån i Lund får det väl bli Malmö ändå... men känns ju sjukt att man ska behöva dra dit bara för att kunna få ett gynbesök! Men jättebra med tips ändå!
  • Anonym (H)

    Finns gör det ju men inte för privata. Då får du vända dig till Malmö.

  • Anonym (Regnbågsmamma)
    Anonym (Teklam) skrev 2021-04-16 19:21:44 följande:

    Får man göra reklam? Här är en mycket bra klinik i malmö

    www.ptj.se/slottsstadens-lakarhus/mottagningar/gynekologi/ilona-barnard/


    Där gick jag också och fick båda vul under tidig graviditet och hjälp vid insemination i Danmark innan dess. En annan gyn dock som tyvärr har slutat, men samma mottagning. De var toppen! Innan jag fick tips om dem hade jag nog ringt till 10 mottagningar och fått nobben.
  • Anonym (Gyn)
    Anonym (H) skrev 2021-04-16 20:19:14 följande:

    Finns gör det ju men inte för privata. Då får du vända dig till Malmö.


    Hur menar du då? Inte för privata? 

    Har du tips på nån i Malmö? Vill ju helst undvika det, men, som sagt, finns det verkligen inte i Lund så har jag ju inte så mycket val...
Svar på tråden Gynekolog i Lund???