• Marita87

    Konstig dejt

    Jag hade min andra dejt med en trevlig 46 åring. Han frågat att träffas för laga god mat och mysas tillsammans. Han kom hem till mig efter överenskommelse att det blir ingen sex då. Men mysigt har vi planerat för och han skrev innan om lägga med sked, kramas pussas i nacken och kramas eller massage.

    Han kom iaf och han som lagats maten. Vi åt och sedan har vi fixat te och frukt. Han frågade vart ska vi sitta och jag svarade soffan! Jag öppnat tven och frågat honom att välja en film. Vi hittade en komedi film men här kommer konstigheter, jag sätt mig bort från honom, tittar inte på honom och jag var så nervös.

    Efter filmen han sa att han ska åka hem och dagen efter har jag skrivit till honom godmorgon och han svarade godmorgon.

    Jag hörde inte från honom för några dager nu och jag vet att jag som bettet mig konstig och det ska vara mys kväll och lära känna varandra.

    Frågan nu, ska jag skriva till honom och förklara det eller inte? Jag känner så besviken på mig själv och det var pinsamt att jag var så nervös som en tonåring även jag är nästan 34.

    Vad ska jag göra? Jag gillar honom!

  • Svar på tråden Konstig dejt
  • Anonym (Fråga)

    Fråga om han vill ses igen och hitta på ngt?

  • Anonym (Hmm)

    Eftersom du satte dig långt ifrån honom, inte tittade på honom så antog/uppfattade han säkerligen att du inte var så speciellt intresserad.

    Pratade ni något under filmen eller satt ni helt knäpptysta? Hade du förväntat att han skulle sova kvar?

    Antagligen uppfattade han det som en väldigt märklig dejt...

  • Anonym (Kvinna)

    Du gjorde helt rätt .Antingen är han seriös eller han blev besviken på det att han inte fick sex.Hör han av sig,så är han seriös .Du behöver inte anstränga dig.

  • Marita87

    Pratade ni något under filmen eller satt ni helt knäpptysta? Hade du förväntat att han skulle sova kvar?

    Nej, tysta och skrattar med filmen bara. jag var osäker vad kommer nästa så inga förväntningar alls.

Svar på tråden Konstig dejt