• Keabro

    Svagare test v.6

    Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av svagare test v.6 där allt gått bra?

    Jag fick missfall i v.6 för några månader sen och sen dess har jag varit superorolig. Jag får inte några starka positiva streck och imorgon är jag i v.6... skulle ta ett imorse för att lugna mig lite men det var svagare än för 5 dagar sen! :(

    Med vänlig hälsning, väldigt orolig

  • Svar på tråden Svagare test v.6
  • JosHed
    Keabro skrev 2021-04-17 07:50:30 följande:

    Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av svagare test v.6 där allt gått bra?

    Jag fick missfall i v.6 för några månader sen och sen dess har jag varit superorolig. Jag får inte några starka positiva streck och imorgon är jag i v.6... skulle ta ett imorse för att lugna mig lite men det var svagare än för 5 dagar sen! :(

    Med vänlig hälsning, väldigt orolig


    HCG fördubblas ju varannan till var tredje dag i början så testen ska ju bli starkare. Sen kan det ju kanaler ha att göra med om du testande test två mitt på dagen och drack mycket innan och bara hållt dig en viss tid. Om båda är tagna i morgonurin skulle jag nog ringa MVC och dubbelkolla om deras tankar. Alltid bra att de utesluter typ utomkvedshavandeskap t.ex. men de vet ju mycket mer ??
Svar på tråden Svagare test v.6