• Blomma10

    Förtjockad slemhinna??

    Hej. Jag var hos gyn igår pga smärta i magen men hon kunde inte hitta orsaken. Förtjockad slemhinna sa hon bara. Antingen mens på G eller en graviditet. Men testet hos dom var negativt.. Finns det ändå någon chans att jag är gravid? Hade ett clearblue ägglossningstest hemma som jag tog den 2 april och den gav utslag med en smiley gubbe. Hade inga fler tester kvar så det blev bara den... Vet ej när jag ska ha mens egentligen. Blir förvirrad..

  • Svar på tråden Förtjockad slemhinna??
  • Jag är bara jag

    Du borde haft äl den 3/4 eller som senast den 4:e. Har du en lutealfas på 14 dagar har du BIM idag eller imorron. Gravtestet togs alltså 12-13 dagar efter äl och det är inte alla som får positivt då. Gravid kan du alltså vara. Testa imorron igen om inte mensen kommer.

  • Blomma10

    Tänkte beställa hem ett test till på måndag och testa då. Köper ett testa tidigt för att få svar på min fråga, är det negativt så får jag hoppas på att mensen kommer snart så att vi kan försöka igen...

  • Jag är bara jag
    Blomma10 skrev 2021-04-17 13:30:23 följande:
    Tänkte beställa hem ett test till på måndag och testa då. Köper ett testa tidigt för att få svar på min fråga, är det negativt så får jag hoppas på att mensen kommer snart så att vi kan försöka igen...
    Det är så man får göra. Lycka till!
Svar på tråden Förtjockad slemhinna??