• Anonym (Förvirrad)

    Missfall och lustig kropp

    För snart 2 veckor sen började jag stört blöda, va då i 4+5. Har 11 missfall bakom mig o 3 barn.

    När jag fått alla mina andra missfall har jag fått minus dagen efter hur långt jag än gått. Hade digitalt över för 1.5 ve som ändå sa 1 till 2 ve gravid och ja rester kan ju finnas. Nu när jag blött klart är testen fullt synliga ändå som innan. Fick aldrig super starkt som kontroll streck men lätt att se strecket utan problem.

    Alla gravid symptom kvar så blir orolig för ett x, men har ju ändå blött så mycket men utan smärta, det får jag aldrig vid missfall och allt borde va ute ?

    Hur länge bör man gå så här? Får jag orgasm så börjar jag blöja en stund igen under ett par timmar.

    Förra grav blödde jag med och födde friskt barn men stod då 3+ på testet.

    Kanske snurrig men undra om någon varit med om detta? Jobbar inom vården så inte direkt haft tid att söka hjälp och vill inte verka dum.

  • Svar på tråden Missfall och lustig kropp
  • Anonym (Anonym010821)

    Du kan har gravid rester kvar. Då visar det positivt fortfarande. Hade även mina gravid symptom kvar fram tills efter nästa mens trotts medicinsk abort i 8 veckor efteråt

    Det behöver inte betyda missfall , det bästa är att boka vul provar om du inte får hjälp av din barnmorska att boka tid.

    Jag gick i tron om att jag jag var gravid för en liten blödning, för de sa de är inget att oroa dig för det är så vanligt och jag hade alla gravid symptom och det ökade på stickan. Till 3+. Efter en liten blödning. Men det hade slutat växa. Så gick till v 13+0 och fick reda på kub att det dött i vecka 6. Så stå på dig om det inte känns bra. Det kan vara helt normalt, men kolla upp det!! så slipper du gå att oroa dig i onödan det tar så på krafterna.

Svar på tråden Missfall och lustig kropp