• Megamartina

    Jag blir nervsjuk

    Jag och min sambo har en dotter tillsammans på två år. Varannan vecka har vi hans tidigare två barn 10 och 7 år.

    Varje söndag får jag grov ångest för jag vet att imorgon kommer dom....

    Vi går utbildning för att hinna hantera deras utbrott men eftersom Corona och all den skiten är det via nätet och det blir som det blir, liksom?

    Jag är så otroligt trött och ledsen på dessa bråk! Det är bråk och skrik om ALLT !

    Idag hånade jag efter skolan, 7 åringen glömmer sin mobil i skolan och det blir världskrig hemma. Hon hatar mig och jag är sämsta mamman

    Sen rymmer hon hemifrån.

    Pappan kommer hem från jobbet och drar ut direkt och letar, jag ringer runt bland hennes kompisar och får tillslut reda på var hon är.

    Världskrig nr två när han släpat hem henne.

    Vi tar familjemöte och så fort pappan lämnar bordet (det ringde på dörren och sedan ringde jobbet) så sätter hon igång att ljuga mig rakt upp i ansiktet

    Jag säger att jag blir otroligt ledsen när hon kallar mig såna saker och även fast jag är vuxen så blir jag jätteledsen och vill också ligga på marken och grina och slå men jag vet att det kan man inte göra för det blir inte bättre

    Hon hånler åt mig och säger att hon har inte sagt nånting...

    När pappan kommer tillbaka klämmer hon fram tårar

    Detta är bara ett axplock av denna dag.

    Ge mig tips får hur jag ska hantera detta, jag går sönder för var dag

Svar på tråden Jag blir nervsjuk