• anon88

    Dejting sidor

    Hej, 

    Jag har köpt en månad på en dejting sida men det är många tjejer som vill byta till whatsapp eller skype antingen från början eller senare i konversationen.

    Är det någon form av scam eller försöker dem och undvika och betala sidan för att skicka meddelanden? 

    Har addat två till whatsapp, konversationen är lite stel men de har inte bett om några cash eller något. Men de pratar väldigt mycket om pengar, jobb osv. lol

  • Svar på tråden Dejting sidor
  • Anonym (Bedragare)

    Låter helt klart som scam, verkar inte heller vara en svensk sida? Aldrig stött på nån i dejting världen som använder whatsapp eller Skype för vidare konversation. IG, Snap och messenger är väl det som vanligtvis används?

  • anon88
    Anonym (Bedragare) skrev 2021-04-21 07:33:56 följande:

    Låter helt klart som scam, verkar inte heller vara en svensk sida? Aldrig stött på nån i dejting världen som använder whatsapp eller Skype för vidare konversation. IG, Snap och messenger är väl det som vanligtvis används?


    aa det heter AsianDating.com 

    Tyckte väl att det var märkligt lol. Första gången jag använder en sån. Tack för hjälpen!
  • Anonym (west)

    Ja det är ju vanligt med falska annonser som har betalda användare som för eller senare börjar dra av pengar. 

    Själv så såg jag en Ny Dejtingsida dejt.me  


     


    De delar ut 2000st helt kostnadsfria medlemskap med full tillgång till nuvarande funktioner och kommande funktioner.


    "2000 st. VIP medlemskap 0kr styck, gå till www.dejt.me skapa ditt konto och du har fått ett VIP konto."


    "Ingen Reklam och endast riktiga annonser."


    Ett välmenat tips, kan ju vara bra att vara med från början.

Svar på tråden Dejting sidor