• Anonym (Frågetecken????)

Behöver hjälp till mitt nya jobb.

Hej. Man på 32 år som behöver hjälp distans med att skaffa jobb. Nu är det så att jag skulle vilja börja med ett jobb gällande SFM= SIX FIGURE MENTION. Jag har lite problem med förståelse och behöver mer beskrivning. Som sagt så behöver jag hitta vissa tider eftersom jag befinner mig fortfarande hemma. Hos min familj så.är det inte så solklart hemmamiljö. Utan en kärnkraftfamilj, om ni förstår mig. Och då menar jag att, så fort var och en i familjer ropar på mig så behöver dom hjälp. Och jag behöver vara tillgänglig. Men som sagt. Det ändå jag kan ha kontakt är via chat, sms, email. Och ibland telefon. Men so. Sagt. För den som är intresserad av detta. Snälla. Hör av er.

• Svar på tråden Behöver hjälp till mitt nya jobb.
  • Anonym (nej)

Six figure mentors är nåt slags pyramidspel, håll dig borta från det!!! Det är mitt bästa råd. 

Anonym (nej) skrev 2021-04-21 16:22:00 följande:

Six figure mentors är nåt slags pyramidspel, håll dig borta från det!!! Det är mitt bästa råd. 

Långbenopluto skrev 2021-04-21 16:31:16 följande:

Du vill INTE jobba med det "företaget" - det är bättre att vara arbetslös!

Hur vet ni det om jag får fråga?
  • Anonym (nej)
    Anonym (Frågetecken????) skrev 2021-04-21 16:59:32 följande:
    Långbenopluto skrev 2021-04-21 16:31:16 följande:

Du vill INTE jobba med det "företaget" - det är bättre att vara arbetslös!

Hur vet ni det om jag får fråga?
    Det finns hur mycket information på nätet som helst om detta, bara att googla. Den informationen är mer tillförlitlig än den du får från dem. De vill enbart tjäna pengar på dig.
  • neverpreggo
    Anonym (Frågetecken????) skrev 2021-04-21 16:04:44 följande:

Hej. Man på 32 år som behöver hjälp distans med att skaffa jobb. Nu är det så att jag skulle vilja börja med ett jobb gällande SFM= SIX FIGURE MENTION. Jag har lite problem med förståelse och behöver mer beskrivning. Som sagt så behöver jag hitta vissa tider eftersom jag befinner mig fortfarande hemma. Hos min familj så.är det inte så solklart hemmamiljö. Utan en kärnkraftfamilj, om ni förstår mig. Och då menar jag att, så fort var och en i familjer ropar på mig så behöver dom hjälp. Och jag behöver vara tillgänglig. Men som sagt. Det ändå jag kan ha kontakt är via chat, sms, email. Och ibland telefon. Men so. Sagt. För den som är intresserad av detta. Snälla. Hör av er.

Din post är väldigt otydlig och då även i vad du behöver hjälp med. Det verkar inte vara rätt jobb för dig att försöka sälja på andra saker.
  • Anonym (My)

Bondfångeri kallades det förr. Man lovar guld och gröna skogar och lurar stackars människor som inte har nog med kunskap för att genomskåda det hela. Du blir sannolikt en förlorare om du går med, men de som rekryterat dig blir vinnare. Det är därför de är så ivriga att rekrytera: de behöver dig för att själva tjäna pengar.

Jag känner mig lite ledsen. Det var inte meningen att jag skulle hitta ett arbete so. Innebär kengarkassamaskin. Utan ett riktigt arbete där man själv skulle gå en rimlig arbete så jag skulle kunna ha en liten status så jag har möjligheten att klara mig. Jag ville gärna ta en utbildning via dom. Men nu när jag får höra från er. Så vet jag inte???????

Svar på tråden Behöver hjälp till mitt nya jobb.