• Farsan 13

Ett beroende! Nylonstrumpor!

Hej,behöver tips för att inte gå igång på alla cylindrar så fort jag ser en kvinna i kjol ,stayups eller strumpbyxor ! Kan vara i alla situationer, på jobbet,på stan t.ex .Här haft detta problem o många år Vad ska jag göra med mitt beroende och fantasier ! Vill helst inte gå i terapi. Finns det någon enklare lösning!

• Svar på tråden Ett beroende! Nylonstrumpor!
  • Anonym (ooo)

Om detta är ett så stort problem och varit i flera år så är jag helt förvånad att du inte sökt hjälp tidigare! Inlägget blir snarast löjeväckande. Klart du måste söka professionell hjälp, varför tror du att någon på forumet ska ha något bättre svar?

Jo, flytta ut i skogen kanske, där du inte ser så många. 

• Anonym (S)

På vilket sätt är det ett problem? Får du stånd vid olämpliga tillfällen? Du får försöka lugna tankarna just då men du kan ju ta med dig minnesbilden och så att säga ta saken i egna händer när du har ett bra tillfälle senare. Inget fel med fetischer :)

• Anonym (Denier)

Tunna nylonstrumpor är närmast utsorterat ur garderober och byrålådor nuförtiden. De flickor och kvinnor jag ser har tjocka, täckande saker när de har kjol. Sådana är ju bara fula, så problemet har väl löst sig?

• Anonym (Kille i strumpbyxor)

Skulle rekommendera att du tar på dig ett par strumpbyxor och kjol själv. Varning bara du kan bli fast, som jag. Börja raka benen och njut. Då behöver du ju inte titta på andra, utan njuta själv.

• Anonym (Killen)

Vi har alla snöat in på lite olika saker vi gillar.

Jag själv är som du och tycker tunn osynlig nylon är ursexigt. Fick prova på mej själv och älskar det. Använder senaste åren strumpbyxor nästan dagligen i smyg. Dom är sköna, sexiga, fina, tabu, hemligt . Har nu även andra sexiga underkläder och andra har ingen rätt att dömma ut vad jag gillar .

Du ska inte söka hjälp så länge ingen annan drabbas negativt

• Anonym (Killen)

Vi har alla snöat in på lite olika saker vi gillar.

Jag själv är som du och tycker tunn osynlig nylon är ursexigt. Fick prova på mej själv och älskar det. Använder senaste åren strumpbyxor nästan dagligen i smyg. Dom är sköna, sexiga, fina, tabu, hemligt . Har nu även andra sexiga underkläder och andra har ingen rätt att dömma ut vad jag gillar .

Du ska inte söka hjälp så länge ingen annan drabbas negativt

• Anonym (Denier)

Man ser det inga andra noterar och känner sånt som bara de hängivna förstår. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Bara 10 år gammal första gången. Men det var i en tid då nylonstrumpbyxor var default settings för flickor och kvinnor.

Det eggade mig alldeles fantastiskt när nån flicka dök upp i kort kjol och matta, tunna strumpbyxeben till vardags på mellanstadiet.

Hon var sessan hela dagen. Allt fokus var på den baben. Lärarinnor, syokonsulenter, bibliotekarier m fl hade man redan spanat in. Mellanbeigea ben, rosa läppstift, diadem och bankande pumpsklackar var min uppväxt. Öppnar du den här Pandoras ask är du fast för livet, som jag.

Brutalt vad såna här upplevelser kåtat mig i min ungdom. Att själv dra på dem är skönt och lustfyllt men synintrycket av rena, släta kvinnoben i alldeles tunna, matta nylons går inte att återskapa för egen maskin.

• Anonym (Below)

Sexigt när det lyser igenom tunna strumpbyxor. Skönt också med blöja och strumpbyxor, när det syns igenom samtidigt som det håller den bra på plats.

• Anonym (Kille i strumpbyxor)

Så häftigt, nyrakade ben, bodylotion mm, och ett fräscht par härliga 20 den strumpbyxor på. Hemma har jag alltid kjol till. Så mysigt, önskar att alla kunde prova......

• Anonym (Denier)

Tja, bara att gratulera! Det finns lite olika varianter av intresset som synes. Några är på den andra planhalvan som jag inte har tillgång till. Kan inte koderna, ser inte det de ser. Fascineras dock av hur fenomenalt duktiga de är på att hitta varandra.

De fetishister jag känner och har kontakt med är alla straighta män, vilket gör synden större.

I bästa fall får man en fet lusing av frun.

Sällsynt med nån som imponeras av ens tilltag.

• Anonym (Killen)
    Anonym (Below) skrev 2021-04-24 12:17:32 följande:

Sexigt när det lyser igenom tunna strumpbyxor. Skönt också med blöja och strumpbyxor, när det syns igenom samtidigt som det håller den bra på plats.

EXAKT
  • Perjonsson

Verkligen synd att tjejer o kvinnor här i sverige har flippat ur o inte fattar vad som är fint o gillas. Märks bla på unga flickor som börjar men smink och snöar in på att tro att mer är bäst. Blir rent ut sagt förbaskad när jag ser lösögonfransar, hårförlängning, peruk, idioter.

I Ryssland vet kvinnor hur man ska vara och visa nylonben är snarare regel. Man blir tokig där av hur fina.....

Svar på tråden Ett beroende! Nylonstrumpor!