• Anonym (Jag vet att längden inte alltid har sin roll)

Om man har 10 cm penis vid stånd - Kan det vara skönt för kvinnor?

Om en penis är 10 cm lång vid stånd. Kan det vara skönt för en kvinna?

Nu vet jag att det beror på hur den används och hur man rent allmänt är i sängen. Men om vi bara fokuserar oss på själva kroppsdelen - Penisen.

Om penisen är 10 cm vid stånd. Kan det vara skönt för en fullvuxen kvinna? Liksom att en kvinna, som har en helt normal vagina, ändå tycka att en sådan penis kan vara skönt för att andra penisar kanske gör för ont? Finns det en sådan möjlighet?

En kvinna som kanske är under 160 cm. Kan hon kanske föredra sådana penisar, för att andra penisar är för stora?

Nu kanske det inte spelar så stor roll hur en vagina är, beroende på kvinnans kroppslängd. Men jag är nyfiken och vill ställa alla frågor ändå.

• Svar på tråden Om man har 10 cm penis vid stånd - Kan det vara skönt för kvinnor?
  • Xzx

Det kan - men jag tror många kommer tycka att det är otillräckligt.

• Anonym (ooo)
    Anonym (Jag vet att längden inte alltid har sin roll) skrev 2021-04-24 19:38:10 följande:

Om en penis är 10 cm lång vid stånd. Kan det vara skönt för en kvinna?

Nu vet jag att det beror på hur den används och hur man rent allmänt är i sängen. Men om vi bara fokuserar oss på själva kroppsdelen - Penisen.

Om penisen är 10 cm vid stånd. Kan det vara skönt för en fullvuxen kvinna? Liksom att en kvinna, som har en helt normal vagina, ändå tycka att en sådan penis kan vara skönt för att andra penisar kanske gör för ont? Finns det en sådan möjlighet?

En kvinna som kanske är under 160 cm. Kan hon kanske föredra sådana penisar, för att andra penisar är för stora?

Nu kanske det inte spelar så stor roll hur en vagina är, beroende på kvinnans kroppslängd. Men jag är nyfiken och vill ställa alla frågor ändå.

För mig hade det inte spelat något roll eftersom jag inte får orgasm av penetration. Vill hellre ha en man som är duktig med tunga och fingrar. Det är klart att jag känner organet i mig, och det är mysigt med intimiteten, men det ger mig alltså inte mycket rent sexuellt, mer än att det bidrar till sexakten och förstås att mannen blir upphetsad.
  • Hotelliggaren

Har du haft sex? Verkade hon nöjd? Isf räcker den väl till!

Min erfarenhet är ett fittstorlek och kroppsstorlek har väldigt lite med varandra att göra. Konstigt nog.....

• Anonym (Nja)

Nej det kommer inte att kännas något speciellt. Men kvinnan kan också försöka röra sig och krama med sina muskler, då kanske man kan känna ollonkanten vilket kan kännas bra. Men tio centimeter är väldigt kort. Det säger inget om tjockleken dock..

• Anonym (Jossan)

Kan inte få vaginal orgasm så jag bryr mig inte mkt om kuken. Mer att jag tänder på grövre kukar och det är sexigare än små. Men vill att han är duktig me tungan o fingrarna då de är enda sättet för mig att få orgasm

• Anonym (GHB)

För mig är det mest runt vaginans öppning som är skönt. Och klitoris såklart. Så ja, egentligen behövs inte mer än några centimeter.

• Anonym (Jadå.)

Min kille har 10 cm och jag är mycket mycket nöjd! Är för övrigt 176cm lång 4 barnsmamma.

• Anonym (Lugn)

Antar att du menar 10cm längd? Det mer intressanta är omkrets, vad har du för omkrets?

• Anonym (Pelle)
    Anonym (GHB) skrev 2021-04-24 20:19:41 följande:

För mig är det mest runt vaginans öppning som är skönt. Och klitoris såklart. Så ja, egentligen behövs inte mer än några centimeter.

Innebär det att det räcker om kuken är grov vid roten ?
  • Anonym (Carinata)

Nej det där var i klenaste laget. Gäller att du är riktigt snajdig i sängen. Tillsammans med rätt kvinna löser det sig. Rekommenderar att du skaffar en sleeve. Blir roligare för dig med.

Svar på tråden Om man har 10 cm penis vid stånd - Kan det vara skönt för kvinnor?