• Anonym (TexMex)

    Hur bred penis har ni?

    Hej alla!
    Tänkte kö en omröstning om bredden på en penis, det va ju en om omkrets här om dagen och det finns massa om längd, men typ inga om bredden.
    Nu är det väl inte så vanligt att man mäter bredden, men blev bara o tänka på det.
    Snälla rösta seriöst, de flesta omröstningar blir oseriösa. Ska ni hålla på o trolla eller skriva saker som inte hör till ämnet så kan ni bara gå ur tråden direkt.
    Tack på förhand!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-25 20:33
    Det är alltså i erigerat tillstånd jag menar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur bred penis har ni?
  • Wally

    Lite svårt att få nåt vettigt mått, då iaf min penis är oval så den är bredare om man möter sett uppifrån.


    inget är omöjligt innan motsatsen bevisats
  • theotherone

    Det här börjar påminna om Kurt Ohlsson, när han frågar Patrik Sjöberg hur brett han har hoppat...

  • Anonym (Jaja)

    6 cm, 4,5 i slakt tillstånd. Hade jag haft mindre hade jag ljugit. 

  • Anonym (TexMex)
    Anonym (Jaja) skrev 2021-04-25 19:19:05 följande:

    6 cm, 4,5 i slakt tillstånd. Hade jag haft mindre hade jag ljugit. 


    Det var ingen dålig pjäs Förvånad
  • Anonym (lol)
    Anonym (Jaja) skrev 2021-04-25 19:19:05 följande:

    6 cm, 4,5 i slakt tillstånd. Hade jag haft mindre hade jag ljugit. 


    Bästa svaret:)
  • Anonym (Kim)

    Mäter du med skjutmått vid roten?

    Vad har det för betydelse? Större omkrets ger ju bredare kuk. Om inte frugan drämmer till med plättlaggen. Då blir det bäversvans.

  • Anonym (Bäver)
    Anonym (Kim) skrev 2021-04-25 21:28:29 följande:

    Mäter du med skjutmått vid roten?

    Vad har det för betydelse? Större omkrets ger ju bredare kuk. Om inte frugan drämmer till med plättlaggen. Då blir det bäversvans.


    Nästan värt det för att få skryta här!!! Skrikandes
  • Anders 386
    Anonym (Bäver) skrev 2021-04-25 21:36:29 följande:
    Nästan värt det för att få skryta här!!! Skrikandes
    Varför inte ljuga bara? Mycket bättre än plättlaggen. Glad

    Vet inte vad TS har för form på sin eftersom han tror det ska bli olika storlek beroende på om man mäter omkrets eller bredden...?

    Eller är det jag som är ovanlig som har en helt rund kuk?? Eller...  Ja ni fattar, inte som en boll alltså - mer som en korv då. Eller tjock grillkorv - inte falukorv.


  • Anonym (Jaja)
    Anders 386 skrev 2021-04-26 11:40:43 följande:
    Varför inte ljuga bara? Mycket bättre än plättlaggen. Glad

    Vet inte vad TS har för form på sin eftersom han tror det ska bli olika storlek beroende på om man mäter omkrets eller bredden...?

    Eller är det jag som är ovanlig som har en helt rund kuk?? Eller...  Ja ni fattar, inte som en boll alltså - mer som en korv då. Eller tjock grillkorv - inte falukorv.
    Cylinderformad?
Svar på tråden Hur bred penis har ni?