• Anonym (Anonym)

    Du som är bisexuell, vilket kön dras du mest till?

    Du som är bisexuell/pansexuell, är du mest för kvinnor eller män?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som är bisexuell, vilket kön dras du mest till?
  • Freddie K

    Jag dras mest till kvinnor. Blir generellt sett inte attraherad av en man, men kan tycka att någon ser bra ut. Att ha sex med en man däremot det har jag inget emot. .


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Bitjej)

    Jag dras mest till tjejer, såväl sexuellt som känslomässigt.

    Är bi och tjej.

  • Anonym (Lilla My)

    Kvinna dras mest till kvinnor. Men d har blivit me åren skulle ja säga. Ja har gått från bara män till kvinnor å män till numera nästan bara kvinnor.

  • Anonym (kuksugen)

    Tänder inte på killar som så, men skulle gärna vilja suga en kuk.
    I övrigt är jag straight.

  • Anonym (bs man)

    Tänder mest på kvinnor, men kan tycka att sex med män är mer upphetsande och ohämmat. Män är dessutom oftast bättre på att suga av.

  • Anonym (Lilla My)
    StemDyke skrev 2021-04-29 13:45:28 följande:

    Pansexuella ser inte kön dock. Så det blir svårt för en pan att svara man eller kvinna.


  • ekcam

    Svårt att säga, har både varit sambo med killar och tjejer, så 50/50 är kille.

  • Vildbi

    Jag är tjej, bi, dras mest till tjejer men är för tillfället tillsammans med en kille. Men det saknas något. Jag trivs mycket bättre i en relation med en annan tjej.

  • Anonym (Bisex Man 60+)

    Cirka 60% tjejer och 40% killar. Gillar feminina killar, gärna garderobstrans som jag.
    Det är mest den sexuellt laddade situationen jag går igång på.

  • Anonym (Hmm)

    Alltså om jag är ute och går tittar jag nog lika mycket på båda könen, om jag onanerar tänker jag mest på sexiga kvinnor, annars på min partner. 


    Vet inte vad jag är egentligen.

Svar på tråden Du som är bisexuell, vilket kön dras du mest till?