• Skogslyckan86

    Letrozol och Rosenrot

    Hej!

    Jag och min sambo är inne på andra omgången Letrozol då jag har PCO äggstockar. Jag har fått ägglossning båda gångerna, men ej gravid. Finns det någon som har erfarenhet av Letrozol och Rosenrot samtidigt?

  • Svar på tråden Letrozol och Rosenrot
  • Anonym (Längtar)

    Hej! 


    Jag har testat 2 månader nu med båda och inte heller blivit gravid. Denna månaden provade jag att ta 2 Letrozol. Nu dag 10 så mår jag jätte illa, svårt att få i mig mat och yr. 


    Varit förkyld i en vecka så undrar om det kan vara pga det men det är ju svårt att veta. 
    Har du känt något liknande eller hur mår du? 
    Tänker om de kan vara tabletterna och att den är en "kraftigare" äl nu så att de är därför jag mår såhär.. 
    Svårt att veta såklart men tänkte fråga ifall de finns fler som upplevt samma.. 

  • Skogslyckan86
    Anonym (Längtar) skrev 2021-05-27 18:27:15 följande:

    Hej! 


    Jag har testat 2 månader nu med båda och inte heller blivit gravid. Denna månaden provade jag att ta 2 Letrozol. Nu dag 10 så mår jag jätte illa, svårt att få i mig mat och yr. 


    Varit förkyld i en vecka så undrar om det kan vara pga det men det är ju svårt att veta. 
    Har du känt något liknande eller hur mår du? 
    Tänker om de kan vara tabletterna och att den är en "kraftigare" äl nu så att de är därför jag mår såhär.. 
    Svårt att veta såklart men tänkte fråga ifall de finns fler som upplevt samma.. 


    Hej! Jag har inte sett ditt svar ???? Hur har det gått för dig? Vi har gått vidare med IVF. Gjorde ÄP i morse.
Svar på tråden Letrozol och Rosenrot