• Vila365

    Förberedelse för analsex?

    Hur förbereder ni er för analsex? Lavemang, analdusch, äter/dricker ngt eller inte alls? Hur gör ni?

  • Svar på tråden Förberedelse för analsex?
  • Anonym (Inte alls?)

    Inte alls? Med glidmedel bara om han skall in där?

  • Guldnovan
    Vila365 skrev 2021-04-27 22:32:25 följande:

    Hur förbereder ni er för analsex? Lavemang, analdusch, äter/dricker ngt eller inte alls? Hur gör ni?


    Har aldrig gjort nåt speciellt. Inga problem någonsin. Glidmedel möjligen. 

    Lavemang kan vara väldigt smärtsamt och det blir bara en sörja av allt...blir lite motsatt effekt. Säkert använder folk det ändå, dagen innan skulle jag tro vore bättre. 
    En del sköljer innan. Meckigt.
    Du får säkert svar från de som gör något. 
  • Anonym (Inget)

    Gör ingenting, inte så att vi planerar att måndag kl 23:00 ska vi ha analsex. Det sker när det sker och då förbereds inget eftersom det inte är planerat.

  • Hotelliggaren

    Hör på formuleringen av frågan att du är orolig att det ska vara smutsigt där bak. Det är det inte. Alltid tomt där om man inte är nödig och otroligt rent. brukar ofta inte ens bli nån lukt.

  • Anonym (Inte alls?)
    Anonym (Inget) skrev 2021-04-27 23:13:31 följande:

    Gör ingenting, inte så att vi planerar att måndag kl 23:00 ska vi ha analsex. Det sker när det sker och då förbereds inget eftersom det inte är planerat.


    Jag gillar att planera sex. (Även analsex) Vad vi skall göra, när och vart. Tror det beror på att jag nog har någon form av autism. Hatar överraskningar och spontanitet. Älskar schemalägga och planera saker. Tur att min man är rätt förstående av sig...eller så accepterar han det för att när jag får planera sex så blir det 10ggr i veckan istället för 1.

    Idag var det 19:10 i duschen. Oralt på mig, oralt på honom, bakifrån.

    Sexplanering skall ske efter man har haft sex på söndagar, inte när man är kåt. Då kan han komma med förslag. Eventuella ändringar skall helst meddelas 30 minuter innan avsatt sextid. Annars får jag ångest.
  • Anonym (Förbereder)
    Vila365 skrev 2021-04-27 22:32:25 följande:

    Hur förbereder ni er för analsex? Lavemang, analdusch, äter/dricker ngt eller inte alls? Hur gör ni?


    Brukar köra ett Microlax för att vara helt tom och sköljer ur, känns bäst tycker jag.
  • QueenInTheDark

    Jag brukar få välja tillfällen och jag sköljer med duschslangen ordentligt, pillar lite själv och använder mycket glidmedel. Tycker glid förhöjer känslan.
    Så skönt med glid på klittan. Får snabbare orgasm då. Lite smygtips så

  • Vila365

    Nej, personligen är jag inte känslig (går ju alltid att tvätta av sig efter i så fall).

    Mest nyfiken på hur kvinnor ser på det?

    När jag har haft analsex med tidigare partner, så har hon inte (vad jag vet) förberett sig på ngt speciellt sätt.

    Bara lite glidmedel och uppvärmning, sen köra på..

Svar på tråden Förberedelse för analsex?