• Nyfiknastockholm

    hur långt går man sexuellt för sin partner?

    Hej! 

    Måste få ur mig detta.

    Jag och min tjej ser rätt olika på sex. 

    Jag har inte så mkt känslor runt det medan för henne är det det.

    Jag vill testa ett gäng olika saker som hon inte är så intresserad eller bekväm med.

    Jag vill ha en trea, fyra, vill se på andra som har sex, vill gå på swingerklubb och titta inte ligga, en jobbig sak är att jag ibland känner att jag skulle vilja se henne med en annan man. 

    Vi pratar om det men landar alltid i att det inte känns bra. 

    Jag vill inte göra det om hon inte vill för en stor del av grejen är ju att se henne gå igång på detta. 

    Så egentligen är det två frågor.

    1. Är dessa saker väldigt konstiga eller normala att tänka på?

    2. Ibland tänker jag, ?va fan, varför kan hon inte göra något av detta för mig?

    Hur ser ni på det?

  • Svar på tråden hur långt går man sexuellt för sin partner?
  • Anonym (Den store röv)

    Det är helt normalt att vilja utvidga sitt sexliv och man bör mötas i det för att undvika att partner (du i detta fall) är otrogen.

    Min kille ville ha en apparat som särade på mina skinkor samtidigt som jag hade fyllt med klädnypor på ryggen och i brösten samtidigt som jag gick ner på hans bästa tjejkompis. Först blev jag skraj men tänkte sen såklart man ställer upp. Det var en våt dröm för hobkm. Vi har ett mycket rikare sexliv idag där vi provar lite allt möjligt. Ibland har bara han och tjejkompisen sex hemma hos henne.

  • Nyfiknastockholm
    Anonym (Den store röv) skrev 2021-04-29 00:55:04 följande:

    Det är helt normalt att vilja utvidga sitt sexliv och man bör mötas i det för att undvika att partner (du i detta fall) är otrogen.

    Min kille ville ha en apparat som särade på mina skinkor samtidigt som jag hade fyllt med klädnypor på ryggen och i brösten samtidigt som jag gick ner på hans bästa tjejkompis. Först blev jag skraj men tänkte sen såklart man ställer upp. Det var en våt dröm för hobkm. Vi har ett mycket rikare sexliv idag där vi provar lite allt möjligt. Ibland har bara han och tjejkompisen sex hemma hos henne.


    Wow, vilken grej!

    Du blir inte avundsjuk när han är hos henne ?

    Gör du eller skulle du vilja/kunna göra motsvarade?
  • Nyfiknastockholm
    Anonym (Den store röv) skrev 2021-04-29 00:55:04 följande:

    Det är helt normalt att vilja utvidga sitt sexliv och man bör mötas i det för att undvika att partner (du i detta fall) är otrogen.

    Min kille ville ha en apparat som särade på mina skinkor samtidigt som jag hade fyllt med klädnypor på ryggen och i brösten samtidigt som jag gick ner på hans bästa tjejkompis. Först blev jag skraj men tänkte sen såklart man ställer upp. Det var en våt dröm för hobkm. Vi har ett mycket rikare sexliv idag där vi provar lite allt möjligt. Ibland har bara han och tjejkompisen sex hemma hos henne.


    Wow, vilken grej!

    Du blir inte avundsjuk när han är hos henne ?

    Gör du eller skulle du vilja/kunna göra motsvarade?
  • Anonym (Den store röv)
    Nyfiknastockholm skrev 2021-04-29 01:13:37 följande:

    Wow, vilken grej!

    Du blir inte avundsjuk när han är hos henne ?

    Gör du eller skulle du vilja/kunna göra motsvarade?


    Joo men tänker att han annars skulle göra det bakom min rygg. De ses flera gånger i veckan. Nej han är inte bekväm med det. Däremot har han frågat om tjejkompisen och en killkompis kan ha fyrkant med oss. Vi ska ha frenchmaid dräkter på oss då.
  • Anonym (Eget val)

    Så långt som man själv är bekväm med.

    Respektera om din partner inte vill och lämna det där. Tjat kan leda till att partnern ledsnar då det är det mest osexiga som finns för många.

Svar på tråden hur långt går man sexuellt för sin partner?