• Thu 29 Apr 2021 12:50
    552 visningar
    3 svar
    3
    552

    Det är min 4de IVF. jag behöver hjälp med att tyda grabb testet

    Tja det är min 10. dag efter införingen jag har denna gång gjort införingen med progynon och lutinus tablett / vaginal tablett dess innan var endast 3 införingar genom normal cyckel införningar helt enkelt alla dess blev negativ men denna gång kunde jag inte hålla mig som sagt igen och 10. dagen alltså 2 dagar kvar till test dagen så testade jag mig vill gärna ha era råd hur och vad ni säger angående testet. den andra linjen är väldigt SVAG svårt att see men den borde inte finnas alls. 

    imgur.com/Ffq8748

    zoomar man så ser man andra väldigt svagt. jag ser med blotta öga mer tydligare än kameran 

     

  • Svar på tråden Det är min 4de IVF. jag behöver hjälp med att tyda grabb testet
  • Thu 29 Apr 2021 19:55
    #1

    Det syns ju absolut något till streck som bildar ett plus alltså. Är det en 2dagars du fick nu?

  • Thu 29 Apr 2021 20:36
    #2
    Dhalia skrev 2021-04-29 19:55:28 följande:

    Det syns ju absolut något till streck som bildar ett plus alltså. Är det en 2dagars du fick nu?


    nej jag hade kvar en 5 dagars och har en 6 dagars så jag fick 5 dagars embryo vid införingen. har en 6 dagars kvar i frysen. dess innan har det varit tvär vitt andra sträcket men denna gång blev det väldigt lite väldigt lite blått. visserligen testade jag mig 10. dagen har 2 dagar kvar till test dagen men kunde inte hålla mig som vanligt.
  • Fri 30 Apr 2021 07:57
    #3
    Rolla skrev 2021-04-29 20:36:41 följande:

    nej jag hade kvar en 5 dagars och har en 6 dagars så jag fick 5 dagars embryo vid införingen. har en 6 dagars kvar i frysen. dess innan har det varit tvär vitt andra sträcket men denna gång blev det väldigt lite väldigt lite blått. visserligen testade jag mig 10. dagen har 2 dagar kvar till test dagen men kunde inte hålla mig som vanligt.


    Okej dag 10 med en 5 dagars är ju inte för tidigt egentligen men den kanske tog lite tid på sig att fästa. Ja håller tummarna att allt ska gå bra.
Svar på tråden Det är min 4de IVF. jag behöver hjälp med att tyda grabb testet