• längtan8282

    Förvirrad

    Hej

    Jag är ny här och vill se om någon annan varit i liknande situation.

    Jag hade min sista ?riktiga? mens den 11/2 och skulle komma runt omkring där i Mars. Istället kom det en konstig blödning runt den 26/3 (misstänker mellanblödning) som inte kom så mycket i bindan. I vanliga fall byter man ju ett par gånger per dag. Här KUNDE jag haft samma hela dagen (vilket man inte har då det hade varit äckligt) då det kom extrem är lite i sen men massa varje gång jag var på toaletten. Ringde barnmorskan som trodde på mellanblödning.

    Sen den ?konstiga? blödningen har jag inte fått någonting alls. Tog grav test för någon vecka sen som visade negativt. Och nu har ägglossningstestet visat glad fast gubbe i en vecka i sträck.

    Någon som vet vad det kan handla om? Kan inflika att jag haft styva bröstvårtor stan konstant i en månad om inte mer.

  • Svar på tråden Förvirrad
  • längtan8282

    Oj vad konstig texten blev.. frågetecken istället för ?... och det skulle stå att det kom mycket blod,som det brukar när man har mens, varje gång jag var på toa men inte i bindan.

  • längtan8282

    Pratade med gyn för inte så jätte länge sen. Dom tyckte jag skulle avvakta och ta fler grav test för det var nog bara en mellanblödning.

  • CountessBathory

    Tänkte mestadels att du skulle kontakta vården så slapp du vara förvirrad. Men om du har haft kontakt med gyn som sa att du ska avvakta så gör det, kan ju ta ett litet tag för kroppen att komma igång. 

  • längtan8282
    CountessBathory skrev 2021-04-30 14:51:08 följande:

    Tänkte mestadels att du skulle kontakta vården så slapp du vara förvirrad. Men om du har haft kontakt med gyn som sa att du ska avvakta så gör det, kan ju ta ett litet tag för kroppen att komma igång. 


    Tog test idag.. gravid ??.. står 2-3 veckor på.. o när man läser på pappret så betyder det 4-5
Svar på tråden Förvirrad