• Blivande mamma Sara

    BF 25 juli

    Hej!

    Har inte skrivit nåt här förut o hittar inte så bra härinne än. Finns säkert trådar om detta redan...så ni får ursäkta????

    Vilka mer än jag har bf i juli? Jag har den 25:e än så länge...men sen vet man ju inte om om hon vill komma tidigare eller senare.

    Tyckte bara att det kunde va kul att höra hur ni andra likasinnade har det???? Är första barnet för mig o jag har ingen i min närhet som är gravid.

    Hur mår ni just nu?

    Jag är själv väldigt trött o måste sova en stund på dagen. Sover inte så bra på natten heller, men annars inga större problem än så länge.

    Tar promenader så ofta jag orkar, men blir väldigt trött i fötterna o får lite ont i ryggen om jag går för mycket. Har köpt bättre skor o har stödstrumpor när jag går iaf. Känner mig tung nu...o värre lär det väl bli???????? Ha det så bra! ????????

  • Svar på tråden BF 25 juli
  • Paulina79

    Hej..????.Jag är i v 36 snart...Och ingen jag känner i min vänskapskrets väntar barn...Lite tråkigt...Man vill ju ha någon o bolla med..Prata av sig med som.är i samma situation..Dottern i magen trycker åt olika håll...????????Då hon ännu inte har fixerat sig med huvudet neråt...Det är ju jobbigt ...Och nu börjar man få förvärkar också...Då man har extrem värk neråt underlivet....

Svar på tråden BF 25 juli