• Linneann

    Fattar inget?

    Hej,

    Skulle fått min mens i onsdags, men i söndagskväll fick jag en blödning, extremt liten. Men var ju säker på att det var mens. Tänkte inte mer på det, men när jag vakna på morgonen och tog ut tampongen så var där knappt något. Bara typ lite av det sista av blödningen från kvällen innan. Tänkte att det var för jag sovit och inte rört mig. Stoppar in en ny tampong, 4h senare går jag på toa, tar ut den och INGET blod. Struntar i att ta i en ny. Sen har det varit lite rosa på pappret när jag torkat mig nu efter, asså så lite blod att kisset bara är lite färgat. Men inget blod blod på 2 dagar! Tog ett graviditetstest imorse, torkar mig efter jag kissa på stickan och det är lite blod. Inte så lite som rosa, men typ som i söndagskväll. Jag fattar inget!!

    Lägger till bild på mitt test från imorse, både jag och sambo tycker vi ser ett väldigt svagt streck. Vad ser ni?

  • Svar på tråden Fattar inget?
  • Anonym (Ghost)

    Ingenting. Bilderna är tagna långt ifrån och ser helt vita ut.

  • Anonym (L)

    Jag ser en skugga där det andra strecket ska vara. Men bilderna är för dåliga för att kunna avgöra om jag ser i syne eller inte.

  • Linneann

    Bilderna blev mycket sämre kvalité när jag la upp dom såg jag, syns mer på orginalbilden :/

  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-05 16:34:40 följande:

    Ser en skugga men svårt att avgöra ?? Ta ett nytt test imorgon på morgonen!


    Ja jag ska ta ett Clear blue digitalt imorgon tänker jag ??
  • JosHed
    Linneann skrev 2021-05-05 19:42:38 följande:

    Ja jag ska ta ett Clear blue digitalt imorgon tänker jag ??


    Spännande! Hoppas på det bästa!
  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-05 20:15:49 följande:

    Spännande! Hoppas på det bästa!


    Det var inte en skugga igår, det var ett tunt streck :)

  • JosHed

    Tyckte väl det var ett streck där! Grattis! :D

    Jag har också BF i januari :D 


    Linneann skrev 2021-05-06 07:58:10 följande:
    Det var inte en skugga igår, det var ett tunt streck :)

  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-06 08:03:21 följande:

    Tyckte väl det var ett streck där! Grattis! :D

    Jag har också BF i januari :D 


    Skam den som ger sig ;)

    Ohh vad kul, grattis till dig då också! Vilken datum?
  • JosHed
    Linneann skrev 2021-05-06 08:08:59 följande:
    Skam den som ger sig ;)

    Ohh vad kul, grattis till dig då också! Vilken datum?
    Enligt sista mensen (6 april) så 10 januari :) Plussade 26 april redan! Vilket datum får du? 
  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-06 08:18:26 följande:

    Enligt sista mensen (6 april) så 10 januari :) Plussade 26 april redan! Vilket datum får du? 


    Åhh :) Jag är beräknad 6 januari, sista mensen 19 Mars. Men jag har väldigt lång menscyckel (36-49 dagar) så därför vd blir längre fram :)
  • JosHed
    Linneann skrev 2021-05-06 08:42:31 följande:
    Åhh :) Jag är beräknad 6 januari, sista mensen 19 Mars. Men jag har väldigt lång menscyckel (36-49 dagar) så därför vd blir längre fram :)
    Jag har ju kort cykel (24 dagar typ) så jag ligger säkert några dagar fel, men det rättar ju till sig! :D Så himla kul! 
  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-06 09:23:09 följande:

    Jag har ju kort cykel (24 dagar typ) så jag ligger säkert några dagar fel, men det rättar ju till sig! :D Så himla kul! 


    Ahh okej, ja jag kommer garanterat också bli flyttad :) Ohh känner sån lättnad, för försökt bra gravid i 9 månader. Hur snabbt gick det för er?
  • JosHed
    Linneann skrev 2021-05-06 11:50:18 följande:
    Ahh okej, ja jag kommer garanterat också bli flyttad :) Ohh känner sån lättnad, för försökt bra gravid i 9 månader. Hur snabbt gick det för er?
    Vi fick avbryta efter RUL i februari i år (v.21 då). Sen hade jag avslag och sen 2 mens mellan. Så två försök, 3 månader efter avbrytandet! Så tacksam över det men samtidigt så stor sorg då vår dotter skulle fötts i juni <3 
  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-06 12:00:46 följande:

    Vi fick avbryta efter RUL i februari i år (v.21 då). Sen hade jag avslag och sen 2 mens mellan. Så två försök, 3 månader efter avbrytandet! Så tacksam över det men samtidigt så stor sorg då vår dotter skulle fötts i juni <3 


    Nej men usch, jag beklagar :( Förstår att det måste vara tufft :(

    Skönt att det gick fort för er då. Har ni barn sedan innan? :)
  • JosHed
    Linneann skrev 2021-05-06 18:06:48 följande:

    Nej men usch, jag beklagar :( Förstår att det måste vara tufft :(

    Skönt att det gick fort för er då. Har ni barn sedan innan? :)


    Vi har en son som är två, vilket har hjälpt mycket! :)
  • Linneann
    JosHed skrev 2021-05-06 18:27:23 följande:

    Vi har en son som är två, vilket har hjälpt mycket! :)


    Åhh kul, min dotter är lika gammal :) Ja det förstår jag. All lycka till er denna gången !!
Svar på tråden Fattar inget?