Tips på bra mascara!!??
Ska inhandla en idag, jag har JÄTTE ljusa fransar så jag vill ha en täckande. Har haft Max Factors 2000 calories men är sådär nöjd me den..
Rekommendationer?
Ska inhandla en idag, jag har JÄTTE ljusa fransar så jag vill ha en täckande. Har haft Max Factors 2000 calories men är sådär nöjd me den..
Rekommendationer?
Lóreal volumisse x4 (heter något liknande iallafall) eller Lóreal intensifique (ursäkta stavningen även här...)
tycker jag är bra båda två. Ger långa, tjocka ögonfransar!
Själv använder jag bara "Kanebo 38 grader" eftersom jag tycker det är den enda som inte ger mig stora svarta fläckar under ögonen efter ett par timmar... Den sitter där den ska! Lite dyr, men man får passa på att köpa taxfree när man är på kryssning.
Min favourit är den loreal som är tvådelad. Tar en vit först så de blir tjocka och sen en svart så de blir svarta.
Är vit och guldfärgad förpackning, är så jättebra!! Går jättefort och är inte krongligt alls, bara som att ta två gånger istället för en. Ser ut som lösa fransar nästan, på mej iallafall!
Double Extension hette den, jag sprang och kolla Och den rinner inte heller, bästa jag haft. Haft 2000 kalories och Loreal volumisse (eller vad den heter
) och tycker denna vinner med hästlängder!
Lancomê Hypnose är suverän. Kostar 240:- tror jag.
Ha, kul att du frågar för jag hade värsta beslutsångesten sist jag skulle köpa en ny. Blir ju tokig på alla "2000 calorie Intensefique, ultra super lash, mega Lift Voluminesque, Curl boost, High waves super duper lash thick eyes magnetic glosöga franslyfts blabla.
Hit med en mascara, liksom!
Jag köpte Mabyllines Sky High Curves till slut och den är helt ok. Jag har lite ljusa fransar ute i topparna och det blir täckt och fint.
Jag använder DIORSHOW från Dior, tycker att den är helt underbar. Annars tycker jag att Helena Rubenstein och Estee Lauder har bra mascaror.
Tack alla, nu har jag lite att gå på
Jag älskar Flora
SÅ är det jämt! Haha
Helena Rubenstein - kostar lite, typ 230 kr,,,, men helt klart värt det.
Max Faktor funkar inte för mig längre. Jag är gravid och dom LUKTAR!!!